اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

30 اردیبهشت انجام می‌گیرد

برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در کردستان

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در استان خبر داد و گفت: این جشنواره 30 اردیبهشت ماه در سنندج برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سالار عرفانی‌نسب بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: در راستای برگزاری این جشنواره که هر سال برگزار می‌شود ادارات شهرستان‌های استان این جشنواره را برگزار می‌کنند و بعد از برگزاری در تمامی شهرهای استان جشنواره استانی نیز برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره علاوه بر خیرین مدرسه‌ساز مسئولان استانی و شهرستانی دعوت خواهند شد.

وی با اشاره به جایگاه خیرین مدرسه‌ساز در استان کردستان افزود: خوشبختانه خیرین تلاش زیادی در راستای توسعه فضاهای آموزشی می‌کنند و اقدام خداپسندانه آنها در این زمینه قابل تحسین است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: ضمن جذب و مشارکت بیش از پیش خیرین در استان کردستان باید تلاش کرد که اولویت امسال تکمیل پروژه‌های نیمه‌ تمام آموزش و پرورش استان باشد.

عرفانی‌نسب همچنین به برگزاری مراسم گرامیداشت روز معلم در اردیبهشت ماه امسال اشاره کرد و گفت: در این مراسم از 17 معلم نمونه استانی تقدیر می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین از 322 معلم نمونه شهرستانی نیز در سطح شهرهای استان با برگزاری مراسمی تجلیل خواهد شد.

وی برگزاری مراسم یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز در کنار مراسم گرامیداشت روز معلم به منظور تجلیل از 58 خانواده شهید فرهنگی و دو خانواده شهید دانش‌آموز را از دیگر اقدامات برنامه‌ریزی شده آموزش و پرورش در گرامیداشت هفته معلم عنوان کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اضافه کرد: براساس معیارها و ملاک‌های ارزیابی انتخاب معلمان نمونه یکی از معلمان سنندجی به نام خانم اعظمی‌نژاد نیز به عنوان معلم نمونه کشوری برگزیده شده‌اند که از سوی وزارت آموزش و پرورش مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

عرفانی‌نسب گفت: مدرک تحصیلی، فعالیت پژوهشی، تسلط به زبان‌های خارجی، سابقه خدمت، نظام پیشنهادات، مسابقات فرهنگی، ورزشی، فناروی‌، معارف قرآنی، نمونه بودن در سال‌های گذشته و تدریس در مناطق محروم از جمله شاخص‌های انتخاب معلمان نمونه است.

وی در پایان اضافه کرد: 5 هزار و 924 پرونده از معلمان متقاضی به آموزش و پرورش ارسال شد که از این تعداد یک‌هزار و 322 پرونده شهرستانی و 300 پرونده استانی بررسی و داوری و در نهایت نمونه‌ها انتخاب شدند که در مراسم یاد شده از آنها تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/79007/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول