اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز:

جشنواره یاران کوچک زمین در کرج برگزار می‌شود

مدیرکل حفاظت محیط استان البرز از برگزاری جشنواره یاران کوچک زمین در کرج خبر داد و گفت: این جشنواره همزمان با هفته زمین پاک در البرز برگزار می‌شود.

جشنواره یاران کوچک زمین در کرج برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسین محمدی عصر امروز در نشستی به مناسبت هفته زمین پاک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دوم اردیبهشت با نام هفته زمین پاک نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین دغدغه‌های مسئولان حفظ زمینی پاک و به دور از هر گونه آلودگی است که باید فرهنگ‌سازی‌ها و برنامه‌ریزی‌های اساسی در این زمینه صورت گیرد.

این مسئول با بیان داشت: در هفته زمین پاک امسال که با شعار اراده ملی برای زمین پاک نامگذاری شده است برنامه‌ها و تمهیداتی به منظور فرهنگ سازی‌های مختلف اندیشیده شده است.

محمدی افزود: برنامه‌های این هفته با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از دوم اردیبهشت ماه اجرایی خواهد شد.

وی برگزاری جشنواره یاران کوچک زمین در کرج، انجام تفاهمنامه همکاری‌های مشترک با سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج، اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز، سازمان آموزش و پرورش استان البرز به منظور اجرای برنامه‌های فرهنگی آموزشی در سال 93،  همچنین پاکسازی نمادین حاشیه جاده کرج، چالوس و جاده باغستان را از برنامه‌های تدارک دیده شده در این هفته عنوان کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز ارتقای فرهنگ زیست محیطی را با هدف اشاعه برنامه‌های زیست محیطی دولت در استان البرز را از مهمترین اهداف برنامه‌های هفته زمین پاک ذکر کرد.

محمدی در بخشی دیگر از سخنان خود به برگزاری همایش بازیافت با مشارکت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران اشاره کرد و گفت: این همایش در محل پارک پردیسان تهران برگزار خواهد شد.

وی اجرای برنامه هفته سلامت در محل موزه تاریخ طبیعی و برپایی جشنواره محیط زیست با مشارکت دانشگاه خوارزمی را از دیگر برنامه‌های این هفته بیان کرد.

انتهای پیام/2302/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول