اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بندرخمیر مطرح کرد

برگزاری مراسم ولادت حضرت فاطمه در 20 مدرسه بندرخمیر

مدیر آموزش و پرورش بندرخمیر از برگزاری مراسم ولادت حضرت فاطمه (س) در 20 مدرسه و آموزشگاه این شهرستان خبر داد.

برگزاری مراسم ولادت حضرت فاطمه در 20 مدرسه بندرخمیر

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرخمیر واقع در غرب مرکز هرمزگان، خلیل مسیحی ظهر امروز در نشستی با تشریح برنامه‌های روز زن و مادر و گرامیداشت ولادت حضرت زهرا (س) گفت: زنان باید نقش مهمی در تعالی و رشد و تربیت جامعه بر عهده‌ داشته باشند و با تکیه بر اصول ارزش‌های اسلامی و اخلاقی می‌توانند جامعه‌ای سالم به وجود آورند.

مدیر آموزش و پرورش بندرخمیر تصریح کرد: با توجه به اینکه آموزش و پرورش بیش از نیمی از جمعیت آن را زنان و دختران تشکیل می‌دهند ویژه‌ برنامه‌هایی در رابطه با تکریم زن و نقش سازنده و تربیتی آن در خانواده و اجتماع دنبال شده است.

مسیحی افزود: فعالیت‌های ویژه انجمن بانوان، برگزاری کلاس‌های احکام و برنامه‌ریزی جهت انجام ورزش‌ها و مشاغل هنری و فرهنگی از جمله این برنامه‌ها بوده است.

به گفته این مسئول، برگزاری مراسم ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن و مادر در 20 مدرسه دخترانه شهرستان از دیگر برنامه‌های این روز است.

این نشست که در دفتر مدیر آموزش و پرورش با حضور شورای معاونان و کارکنان آموزش و پرورش همراه بود نظرات و برنامه‌های مرتبط با آموزش و پرورش و مناسبت‌های جاری مطرح شد.

انتهای پیام/88001/ط10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول