اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر نمایندگی بنیاد تعاون زندانیان کرمان خواستار شد

دسترسی آسان مددجویان به وسایل مورد نیاز تولید و اشتغال

مدیر نمایندگی بنیاد تعاون زندانیان استان کرمان گفت: بایستی وسایلی که مددجویان برای تولید نیاز دارند و ممنوعیت قانونی ندارد در فروشگاه موجود باشد تا مددجویان به راحتی بتوانند استفاده کنند.

دسترسی آسان مددجویان به وسایل مورد نیاز تولید و اشتغال

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمد آذرنگ در بازدید از زندان جیرفت در جمع کارکنان و مددجویان این اداره اظهار داشت: اشتغال امیدی مضاعف برای زندگی آینده مددجویان است که بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌ها را رفع می‌کند.

آذرنگ بیان داشت: اصلاح و تربیت باید با اشتغال همراه باشد و مددجویان در زمان محکومیت از کلاس‌های اشتغال و حرفه‌آموزی استفاده کنند تا در موقع آزادی بتوانند برای خود شغلی را مهیا کنند.

وی با بیان اینکه ایجاد شغل و اشتغال‌زایی برای مددجویان از مهمترین اهداف این بنیاد است، خاطر نشان کرد: اشتغال و حرفه‌آموزی از الویت‌های سازمان زندان‌ها است و شغل در وضعیت رفتاری و کرداری مددجویان تاثیر خوبی دارد.

 آذرنگ در بازدید از فروشگاه زندان جیرفت ابراز داشت: بایستی وسایلی که مددجویان برای تولید نیاز دارند و ممنوعیت قانونی ندارد در فروشگاه موجود باشد تا مددجویان به راحتی بتوانند استفاده کنند.

مدیر نمایندگی بنیاد تعاون زندانیان استان کرمان همچنین از کشت 60 هکتار زمین کشاورزی توسط زندانیان در اردوگاه آب‌حیات خبر داد و اظهار داشت: در سال جاری در نظر داریم شغل‌های زیادی برای مددجویان ایجاد کنیم.

رئیس اداره زندان شهرستان جیرفت نیز اظهار داشت: توسعه اشتغال مددجویان یکی از الویت‌های کاری زندان در سال جاری است.

حسین برشان بیان داشت: در حال حاضر در زمینه ایجاد اشتغال برای مددجویان کارهای زیادی صورت گرفته است و تعداد زیادی از مددجویان در زمینه‌های مختلف از جمله کشاورزی‌، دامداری، باغداری، شرکت‌های خصوصی و... مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/2655/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول