اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) انجام می‌شود

اهدای یک میلیارد ریال جهیزیه به زوج‌های کمیته امداد خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت: به مناسبت سالروز میلاد دخت نبی اکرم (ص)، بیش از یک میلیارد ریال کمک هزینه جهیزیه به زوج‌های تحت حمایت این نهاد پرداخت می‌شود.

اهدای یک میلیارد ریال جهیزیه به زوج‌های کمیته امداد خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی، امان‌الله حسین‌پور با بیان اینکه این جهیزیه‌ها به صورت نقدی در اختیار زوجین قرار می‌گیرد افزود: 50 نفر از زوجین تحت حمایت که هم اکنون پشت نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند از این خدمت بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: امید است که جوانان این مرز و بوم که تربیت یافته مکتب اهل بیت (ع) هستند با الگو قرار دادن منش زندگی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و با توکل بر خداوند متعال آغازگر زندگی‌های مشترک اسلامی باشند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در عین حال به سایر اقدامات این نهاد به مناسبت هفته زن اشاره کرد و گفت: 7 میلیارد ریال اعتبار نیز بابت خرید لوازم منزل برای نیازمندان با اولویت زن سرپرست خانوار از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) هزینه می‌شود.

حسین‌پور یادآور شد: افتتاحیه طرح‌های خوداشتغالی و مسکن مددجویی زنان سرپرست خانوار از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از دیگر برنامه‌های محوری این هفته است.

وی در پایان به سیاست‌های کلی این نهاد در سال جاری اشاره کرد و گفت: توانمندسازی خانواده‌ها، اصلاح سبک زندگی، توسعه بیمه اجتماعی و سلامت، خدمات درمانی مناسب، ایجاد اشتغال، تأمین مسکن، از جمله محورهای خدمات کمیته امداد امام خمینی در سال جاری است.

انتهای پیام/63002/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول