اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رودان:

تکمیل طرح‌های هادی روستایی رودان با کمبود اعتبار مواجه است

فرماندار رودان گفت: تکمیل و اجرای طرح‌های هادی روستایی در این شهرستان با کمبود اعتبارات مواجه است.

تکمیل طرح‌های هادی روستایی رودان با کمبود اعتبار مواجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، غلامرضا نظرنژاد در آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید مدیریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان رودان که با حضور شهریار نوری‌زاده معاون پشتیبانی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان در محل فرمانداری این شهر برگزار شد، بر برنامه‌ریزی چشم انداز مناطق روستایی تاکید کرد.

فرماندار رودان با اشاره به کمبود اعتبارات در راستای تکمیل طرح‌های هادی در مناطق روستایی رودان، اظهار داشت: رسالت و هدف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خدمت به جامعه‌ای است که کمتر صدای آنها به گوش می‌رسد و این تلاش و خدمت برای روستاییان نعمت بسیار بزرگی است و باید در جهت تامین اعتبارات به منظور تکمیل طرح‌های هادی مناطق روستایی برنامه‌ریزی شود.

نظرنژاد صیانت از اراضی حاشیه روستاها توسط دستگاه‌های متولی را مهم برشمرد و خواستار برخورد قانونی با افراد سودجو و منفعت طلب شد.

فرماندار رودان قانون‌مندی و قانون مداری را از شاخصه‌های مهم مدیران اجرایی در این شهرستان ذکر کرد و از سید سلیمان حسینی به عنوان یکی از مدیران اخلاق مدار و مؤدب و همراه با تجربه در ساختار اداری شهرستان یاد کرد.

در پایان از خدمات هفت ساله سید سلیمان حسینی ماه خاتونی رئیس سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان رودان تقدیر و سعید کمالی به عنوان رئیس جدید این بنیاد معرفی شد.

انتهای پیام/88001/ح/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول