اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ارشد نظامی آجا منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری:

ارتش نگین انگشتری ولایت و بازوی قدرتمند نظام و انقلاب است

ارشد نظامی آجا منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با همه توان و قدرت خود نگین انگشتر ولایت و بازوی نظام و انقلاب است.

ارتش نگین انگشتری ولایت و بازوی قدرتمند نظام و انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امیر سرتیپ 2 رضا جهادی ارسی صبح امروز در مراسم رژه بزرگ روز ارتش در اصفهان در میدان ارتش و در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی عالی رتبه این استان، اظهار داشت: روز 29 فروردین یادآور بینش والای امام خمینی و هدف ارتش است.

وی افزود: ارتشی‌های جمهوری اسلامی ایران با اهدای هزاران شهید، جانباز و آزاده در طول دوران دفاع مقدس به فرمان امام خمینی(ره) لبیک گفتند و به خوبی وفاداری خود را به نظام به اثبات رساندند.

ارشد نظامی اجا منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در مراسم هر ساله ارتش جمهوری اسلامی ایران سایر نیروهای مسلح مانند سپاه، بسیج و نیروی انتظامی به اجرای مراسم رژه نظامی می‌پردازند تا به دنیا نشان دهند تمامی نیروهای مسلح در مقابل دشمنان متحد، برادر، یک صدا و هم‌دل هستند.

وی بیان داشت: ارتش ما مردمی، سرافراز و مقتدر است و به نوعی می‌توان گفت که ارتش و مردم ما یک واحد را تشکیل می‌دهند.

امیر سرتیپ جهادی افزود: نیروهای مسلح همچون شمشیری آبدیده در دستان فرمانده کل قوا قرار دارند و دست متجاوزان به میهن را قطع می‌کنند، ارتش جمهوری اسلامی  ایران نماد تجلی و اقتدار و همچنین فرزند برومند این آب و خاک است.

وی با بیان اینکه اگر مجاهدت‌ها و جانبازی‌های کارکنان ارتش نبود امروز کشور ما اقتدار لازم را نداشت، تصریح کرد: تصویر امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران نسبت به قبل از انقلاب بسیار پربارتر و پیشرفته‌تر است و امروزه ارتش با پشتوانه‌ ملت، با ایمان و توکل به خدا و با بهره‌گیری از فرمایشات رهبر انقلاب در حال تأمین نیازهای کشور است.

ارشد نظامی اجا منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ارتش ایران از نظر  نیروی انسانی، نخستین ارتش دنیا است، افزود: ارتش جمهوری اسلامی یک مینیاتوری از حکومت جهانی امام زمان(عج) بوده و ما در آموزه‌های دینی خود معتقدیم که در زمان ظهور امام زمان تمام ارتش‌ها سر تعظیم فرود می‌آورند و در آن زمان تجهیزات و سلاح‌ها به کار نمی‌آید، امروز ایران قوی‌ترین نیروی انسانی دنیا را در اختیار دارد و سربازان، فرماندهان و کارکنان ما حاضر هستند که تا آخرین قطره خود خود پای نظام مقدس جمهوری اسلامی بایستند.

وی اظهار کرد: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در اصفهان در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند و با تلاش شبانه‌روزی آماده فداکاری در راه آرمان‌های امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا هستند.

امیر جهادی ابراز کرد: پیام نیروهای ارتش در منطقه اصفهان به رهبر معظم انقلاب، آمادگی برای شهادت در راه انقلاب اسلامی است و تا آخرین نفس ایستاده‌ایم و هر لحظه معظم له اجازه دهند، جان خود را فدای انقلاب می‌کنیم.

وی با بیان اینکه امروز این نظام پس از 35 سال با تمام مشکلات ایستاده و حتی جنگ سخت را تجربه کردیم و در برابر کل دنیا ایستادیم، گفت: اینکه امروز پرچم استکبار در کشورهای ضعیف دنیا به آتش کشیده می‌شود و این استکبار ستیزی را به دنیا القا کردیم برای ما عین اقتدار است.

ارشد نظامی اجا منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با اعتقاد به اینکه امروز در ارتش مفتخر هستیم که تسلیحات‌مان را خود تولید و نگهداری کرده و همانگونه که در کشور در سایر زمینه‌ها پیشرفت داشتیم، در علوم نظامی نیز پیشرفت کردیم، خاطرنشان کرد: جایگاه 35 سال پیش ما در برابر استکبار با جایگاه امروز قابل قیاس نیست و این برای ما اقتدار است.

ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با اعتقاد بر اینکه این ارتش در دنیا بی‌نظیر بوده و اصول اعتقادات مذهبی، اخلاقی و قرآن و تعالیم دینی سرلوحه امورات ما است، اظهار کرد: این خود برای ما اقتدار است و دشمنان ما با دست خود این نظام را به اقتدار رساندند.

مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی با عملیات چتربازان تیپ 55 هوابرد شیراز آغاز شده و با رژه یگان‌های نمونه نیروی زمینی ارتش، یگان‌های نمونه گروه‌های مختلف توپخانه ارتش، مراکز آموزشی هوانیروز، یگان نمونه نیروی هوایی پایگاه شهید بابایی (هشتم شکاری)، یگان پیاده مجتمع دانشگاهی حضرت امیرالمؤمنین، یگان‌های نمونه نظامی سپاه و فرمانده استان اصفهان، یگان ویژه پاسداران انقلاب اسلامی، یگان‌های نمونه پلیس راهنمایی و رانندگی (گشت‌های محسوس و غیرمحسوس) واحدهای موتوری و ترابری یگان ویژه پاسداران فرمانده انتظامی اصفهان، یگان‌های هواپیماهای بدون سرنشین و یگان‌های دیگر هوایی، زمینی، ترابری، موتوری و تجهیزات نظامی ارتش و سپاه و نیروی انتظامی مراسم ویژه روز ارتش پایان یافت.

انتهای پیام/63030/ذ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول