اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی چهل و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد بیان کرد

فعالیت 140 گروه ثابت و سیار در فیلم رشد امسال

دبیر اجرایی چهل و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد گفت: امسال 140 گروه در قالب 71 سالن ثابت در مناطق آموزشی آذربایجان غربی و همچنین 69 گروه سیار در مناطق روستایی و صعب‌العبور در خدمت دانش‌آموزان خواهند بود.

فعالیت 140 گروه ثابت و سیار در فیلم رشد امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، موسی کریمی ظهر امروز در آئین افتتاحیه چهل و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد که در سالن امام علی (ع) ناحیه دو آموزش و پرورش ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: تا به حال شاهد برگزاری 11 دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در آذربایجان غربی بودیم.

وی خاطرنشان کرد: از سال 88 که مصادف با سی و هشتمین دوره فیلم رشد بود تاکنون میزبانی این جشنواره در آذربایجان غربی بوده است.

کریمی به نحوه برگزاری چهل و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در استان اشاره کرد و یادآور شد: امسال 140 گروه در قالب 71 سالن ثابت در مناطق آموزشی آذربایجان غربی و همچنین 69 گروه سیار در مناطق روستایی و صعب‌العبور در خدمت دانش‌آموزان خواهند بود.

دبیر اجرایی چهل و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد با اشاره به اهداف جشنواره فیلم رشد، افزود: تأثیر فناوری‌های جدید و بسترسازی برای ورود فناوری‌های جدید و رسانه‌ها در امر یادگیری و تعلیم و تربیت از مهم‌ترین اهداف جشنواره است.

وی گفت: ظهور رقیب‌های جدی آموزش و پرورش یکی از مشکلات موجود در نظام آموزشی کشور است و اگر آموزش و پرورش نتواند آن‌ها را در خدمت خود قرار دهد نمی‌تواند جایگاه و نقش خود را تثبیت کرده و به آن قوت ببخشد.

کریمی به مزایای مختلف رسانه‌های آموزشی اشاره کرد و اذعان داشت: رسانه‌ها می‌توانند در امر یادگیری و تعلیم و تربیت به ما کمک کنند و دسترسی به آن‌ها به صورت شبانه‌روزی است.

وی ادامه داد: این دسترسی به نوعی آموزش مداوم را فراهم می‌کند و اگر از این ظرفیت استفاده کنیم به یکی از راه‌های اساسی یادگیری دقیق و روشن دست خواهیم یافت که هزینه پایینی دارد.

کریمی اضافه کرد: وجود جشنواره فیلم رشد به عنوان قدیمی‌ترین جشنواره فیلم در کشور با اهداف متفاوت جوابگوی نیازهای ما است و می‌تواند بستر و مشوق خوبی برای فیلم‌سازان در زمینه‌های آموزشی باشد.

انتهای پیام/61010/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول