اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر اجرایی جشنواره بین‌المللی فیلم رشد خبر داد

ارسال 269 فیلم خارجی به جشنواره بین‌المللی فیلم رشد

ناظر اجرایی چهل و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد گفت: 269 فیلم خارجی به جشنواره بین‌المللی فیلم رشد ارسال شده است.

ارسال 269 فیلم خارجی به جشنواره بین‌المللی فیلم رشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمدرضا قربانی پیش از ظهر امروز در آئین افتتاحیه چهل و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد که در سالن امام علی (ع) ناحیه دو آموزش و پرورش ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: جشنواره فیلم رشد از قدیمی‌ترین و معتبرترین جشنواره‌های برگزار شده در ایران است.

وی به برگزاری بسیار خوب و باشکوه چهل و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در آذربایجان غربی اشاره کرد و اذعان داشت: با توجه به وقفه‌ چند ساله‌ای که در برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم رشد رخ داد، امسال برگزاری چهل و سومین دوره از این جشنواره را پیش‌رو داریم.

قربانی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره به دستان توانای شما انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: امید است که این جشنواره در سال‌های آینده با فیلم‌های برتر ایرانی و ساخته دست فرهنگیان و دانش‌آموزان به نحو احسن برگزار شود.

ناظر اجرایی چهل و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد با اشاره به تعداد فیلم‌های ارسال شده به جشنواره در بخش‌های مختلف، افزود: 871 فیلم در بخش بین‌المللی ایرانی، 210 فیلم در بخش فرهنگیان ایرانی، 80 فیلم در بخش دانش‌آموزان فیلم‌ساز ایرانی، 254 فیلم در بخش بین‌المللی خارجی، 15 فیلم در بخش دانش‌آموزان خارجی، 77 فیلم در بخش شهرداری و 25 فیلم در بخش حوزه ستادی به جشنواره ارسال شده است.

وی به تعداد فیلم‌های ایرانی و خارجی ارسال شده به چهل و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد اشاره کرد و یادآور شد: تعداد فیلم‌های ایرانی و خارجی ارسال شده به جشنواره به ترتیب یک هزار و 263 فیلم و 269 فیلم است.

قربانی استقبال کشورهای خارجی برای شرکت در چهل و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد را بسیار بالا عنوان کرد و گفت: اثرگذاری یک تصویر در ذهن انسان بسیار بیشتر از یک ساعت سخنرانی است به همین دلیل علاقه و گرایش نیز در این زمینه فراوان است.

وی اضافه کرد: اگر دست به کار شوید و نحوه آموزش را با دید خود به جشنواره ارسال کنید، فیلم کوتاه شما در سطح کشور پخش می‌شود و چه بسا پیشنهاد شما در فیلم چند دقیقه‌ای شما جهت آموزش کارساز باشد و سبب پیشرفت شود.

انتهای پیام/61010/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول