اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام بزرگواری:

خیرین ورزشی می‌توانند کمک بسیاری به ورزش کنند

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتباط با خیرین ورزشی می‌تواند کمک بسیاری به ورزش استان کنند و این ارتباط در دستور کار برای ورزش استان است.

خیرین ورزشی می‌توانند کمک بسیاری به ورزش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز جلسه هیئت‌های ورزشی شهرستان چرام با حضور مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، فرماندار چرام، مسئول ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در این نشست اظهار کرد: وجود مدیرکل جدید که از توانایی‌های بالایی برخوردار است یک فرصت است که استفاده از این فرصت موجب موفقیت در ورزش استان خواهد شد.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال جاری هم ورزش و هم جوانان به صورت ویژه‌ای مورد توجه قرار خواهند گرفت. 

وی افزود: ارتباط با خیرین ورزشی می‌توانند کمک بسیاری به ورزش استان کنند و این ارتباط در دستور کار برای ورزش استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز ضمن بیان این‌که وزارت ورزش نگاه مثبتی به استان دارد، اظهار کرد: زمینه‌ها برای کار کردن در ورزش استان مهیا شده است و در حد توان برای توسعه ورزش کهگیلویه و بویراحمد تلاش خواهم کرد.

جهانبخش ایزدپور تصریح کرد: در سال جاری اعتبارات ورزشی در استان به صورت عادلانه توزیع خواهد شد.

در این نشست فرماندار شهرستان چرام نیز اظهار کرد: امیدواریم با تلاش‌ها و برنامه‌های پیش رو سال پرباری را در حوزه ورزش داشته باشیم.

ابراهیم فتاح‌پور در خصوص اعتبارات ورزشی استان و توزیع آن تصریح کرد: از مدیرکل ورزش و جوانان می‌خواهیم که در توزیع اعتبارات ورزشی به صورت عادلانه عمل کرده و سهم ورزش شهرستان چرام نیز همانند بقیه شهرستان‌های استان در نظر گرفته شود.

علی کشاورز مسئول ورزش و جوانان شهرستان چرام نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: این شهرستان در حال حاضر سه ملی‌پوش در فوتبال بانوان دارد و رشته‌های ورزشی دو و میدانی، فوتبال و شطرنج در چرام فعال است.

وی در خصوص مشکلات ورزش چرام عنوان کرد: تکمیل پروژه های ناتمام، سیستم آبیاری تحت فشار زمین چمن، تکمیل خوابگاه، نبود خودرو، نبود تجهیزات اداری و امکانات برای هیئت‌ها، امکانات نگهداری از استخر شنا از مهم‌ترین مشکلات ورزشی این شهرستان است. 

به گزارش فارس، در این نشست مبلغ 20 میلیون ریال به هیئت فوتبال، 10 میلیون ریال به ژیمناستیک، 30 میلیون ریال اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام جهت هزینه‌های جاری اختصاص یافت.

انتهای پیام/82009/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول