اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی:

ورزش در شهر قلعه‌رئیسی راکد مانده است

رئیس شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی با انتقاد شدید از کوتاهی برخی مسئولان گفت: ورزش در شهر قلعه‌رئیسی راکد مانده است.

ورزش در شهر قلعه‌رئیسی راکد مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، علی الهامی عصر امروز در نشستی که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار داشت: چاروسا و شهر قلعه‌رئیسی با داشتن جمعیتی بیش از 24 هزار نفر هنوز فاقد یک ورزشگاه با امکانات اولیه است.

رئیس شورای شهر قلعه‌رئیسی عنوان کرد: سال‌ها است که از کلنگ‌زنی ورزشگاه قلعه‌رئیسی می‌گذرد ولی دلایل به اتمام نرسیدن این پروژه هنوز معلوم نیست و جوانان فوتبال دوست این شهر جای برای انجام این ورزش ندارد.

الهامی با بیان اینکه این شهر استعداد‌های خوبی در زمینه فوتبال دارند، تصریح کرد: از این شهر تیم‌های با نام  سایپا، استقلال و شهرداری قلعه‌رئیسی در لیگ شهرستان شرکت کرده و موفق شدند با کمترین امکانات مقام نایب قهرمانی لیگ را کسب کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم این شهر زمینی را رایگان برای ساخت ورزشگاه به اداره ورزش و جوانان تحویل دادند که از سال 1382 تاکنون آن را رها کرده و هیچ اقدامی در خصوص ساخت این ورزشگاه صورت نگرفته است.

رئیس شورای شهر قلعه‌رئیسی متذکر شد: در شهر قلعه‌رئیسی یک سالن بسیار کوچک وجود دارد که متعلق به ورزش و جوانان است بسیار تأسف‌بار است.

الهامی تأکید کرد: از مدیر‌کل ورزش و جوانان جدید استان می‌خواهیم که در این خصوص چاره‌ای بیاندیشند و با تخصیص اعتبار در رفع مشکلات ورزشی این شهر گام بردارند.

وی با انتقاد از عملکرد مدیرکل سابق ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با سهل‌ا‌نگاری مسئولان در حق ورزش این شهر کوتاهی شد و ورزش به کل راکد ماند.

انتهای پیام/82009/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول