اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیمه اول خردادماه سال جاری

هشتمین نمایشگاه کتاب خراسان‌شمالی برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی از برگزاری هشتمین نمایشگاه کتاب استان در نیمه اول خرداد ماه سال جاری خبر داد.

هشتمین نمایشگاه کتاب خراسان‌شمالی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان‌شمالی، حسین ثابت‌قدم‌ اظهار داشت: برپایی نمایشگاه کتاب موجب رشد بینش مردم در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید مسئولان در راستای ترویج فرهنگ مطالعه تلاش کنند، عنوان کرد: در همین راستا ضرورت دارد تا حمایت از تولیدات ناشران و مؤلفان را در دستور کار قرار دهیم.

ثابت‌قدم‌ توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، انس و الفت بیشتر مردم با کتاب، بسترسازی مناسب برای ایجاد فرصت‌های درخور مخاطبان در جهت آشنایی بیشتر با مقوله کتاب و کتاب‌خوانی، حضور ناشران کشوری برای دست‌یابی شهروندان به آثار متنوع فرهنگی، هنری مکتوب و ایجاد زمینه لازم برای آشنایی دانش آموزان و دانشجویان با آثار گوناگون در زمینه‌های مختلف را از مهم‌ترین اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.

به گزارش فارس، هشتمین نمایشگاه کتاب استان از نیمه اول خرداد ماه سال جاری به مدت یک هفته در مرکز استان (بجنورد) برای بازدید عموم دایر خواهد شد.

انتهای پیام/63002/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول