اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساری بیان کرد

وجود 175 واحد تولیدی در شهرک صنعتی ساری

فرماندار ساری با اعلام اینکه 175 واحد تولیدی در شهرک صنعتی وجود دارد گفت: تنها 75 واحد مشغول فعالیت هستند و از این تعداد نیز فقط 34 واحد تولیدی وضعیت عادی دارند.

وجود 175 واحد تولیدی در شهرک صنعتی ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جواد واحدی شب گذشته در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان ساری اظهار داشت: شعار سال ما اقتصاد مبتنی بر فرهنگ است.

وی تصریح کرد: در بحث اجرایی شدن بخش اقتصادی شعار امسال ایجاد ستاد سرمایه‌گذاری و صنعت در دستور کار مسئولان اجرای شهر ساری و استاندار مازندران قرار گرفت.

فرماندار ساری ادامه داد: برای اینکه این ستاد به وظایف تعیین شده بهتر عمل کند باید قابلیت‌های توسعه مرکز استان مازندران شناسایی شود.

وی بیان داشت: رویکرد این ستاد رفع موانع و مشکلات سرمایه‌گذاری در ساری است و مطالعات اجرایی شدن این طرح نیز در دستور کار قرار گرفت.

واحدی اضافه کرد: قابلیت‌های گردشگری مرکز استان مازندران باید تهیه شود و تعدادی از سرمایه‌گذاران نیز برای اجرای این طرح دعوت شدند.

وی ادامه داد: کمیته‌های مختلف برای جذب سرمایه گذار نیز شکل گرفت و برای جذب نخبگان در بخش کشاورزی و گردشگر نیز کمیته‌ای تشکیل شد.

این مسئول در ادامه خواستار همکاری بانک‌ها با صنعت‌گران شهرستان ساری شد و گفت: باید با همکاری هم مشکلات واحدهای صنعتی مرکز استان را رفع کنیم.

فرماندار ساری مهم‌ترین مشکل شرکت‌های شهرک صنعتی ساری را بحث سرمایه در گردش اعلام کرد و گفت: از 175 واحد تولیدی در شهرک صنعتی این شهر تنها 75 شرکت مشغول فعالیت هستند.

وی در پایان گفت: از 75 واحد فعال در شهرک صنعتی تنها 34 شرکت وضع عادی دارند و بقیه واحدها نیاز به تامین اعتبار دارند.

انتهای پیام/86004/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول