اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش خبر داد

عملیات رزمی کلاه‌سبزهای نیروی دریایی ارتش زیرآب

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش از آموزش ویژه عملیات رزمی کلاه‌سبزهای این نیرو در زیرآب خبر داد.

عملیات رزمی کلاه‌سبزهای نیروی دریایی ارتش زیرآب

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر انزلی، امیر دریادار دوم افشین رضایی حداد امشب در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: 29 فروردین سال 59 نیروهای ارتش به فرمان امام (ره) در شهرها رژه رفتند.

وی به رژه نیروهای مسلح مستقر در گیلان در 29 فروردین جاری در شهر رشت اشاره کرد و افزود: یگان‌های نمونه نیروهای مسلح در میدان شهدای ذهاب رشت رژه می‌روند.

رضایی حداد با اشاره به مقابله ناوشکن‌های سهند و سبلان و ناو موشک‌انداز جوشن در 29 فروردین سال 67 با آمریکا در خلیج فارس، تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابله مستقیم با استکبار جهانی شهدای بسیاری تقدیم کرد اما نشان داد ظلم‌پذیر نیست.

فرمانده ارشد آجا در گیلان نیروی دریایی را تجهیزات‌محور خواند و بیان کرد: تجهیزات مورد استفاده نیازمند به‌روزرسانی است.

وی سطح علمی و تجهیزات مورد استفاده در نیروی دریایی را بسیار بالا دانست و خاطرنشان کرد: توجه به نیرو و مدیریت انسانی بسیاری از کاستی‌ها را تکمیل می‌کند.

رضایی حداد بر آموزش در نیروی دریایی ارتش تاکید کرد و گفت: تربیت نیروی انسانی خدامحور و ولایت‌مدار توان رزمی را ارتقا می‌دهد و موجب شکستن بن‌بست‌ها می‌شود.

فرمانده ناوگان نظامی شمال کشور با اشاره به آموزش نیروهای ویژه در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادآور شد: تکاوران عملیات‌های سختی را می‌گذرانند و آموزش‌های ویژه می‌بینند.

وی از آموزش ویژه عملیات رزمی کلاه‌سبزهای نیروی دریایی ارتش در زیر آب خبر داد و اظهار کرد: کلاه‌سبزهای نیروی دریایی تخصصی‌ترین آموزش‌ها را می‌گذرانند.

رضایی حداد با بیان اینکه تکاوران نیروی دریایی ارتش در هر شرایط آب و هوایی می‌توانند عملیات انجام دهند، تصریح کرد: کلاه‌سبزها قادر به عملیات در کوهستان، برف، دریا، کویر و جنگل در هر شرایطی هستند.

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش به آموزش چتربازی کلاه‌سبزها اشاره کرد و گفت: تکاوران نیروی دریایی ارتش هر جا لازم باشد حضور پیدا کرده و بسیار سریع وارد عمل می‌شوند.

انتهای پیام/84001/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول