اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی‌ سیاسی نیروی دریایی ارتش خبر داد

حضور روحانیون عقیدتی ‌سیاسی در ماموریت‌ ناوگروه‌های نیروی دریایی

رئیس عقیدتی ‌سیاسی نیروی دریایی ارتش از حضور روحانیون این نهاد در ماموریت‌های ناوگروه‌های نیروی دریایی برای آموزش‌های فرهنگی خبر داد.

حضور روحانیون عقیدتی ‌سیاسی در ماموریت‌ ناوگروه‌های نیروی دریایی

حجت‌الاسلام محمدباقر روشندل امروز در حاشیه سفر خود به گیلان در گفت‌‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در رشت با تبریک روز ارتش، سالروز شهادت شهدای ناوشکن سهند، سبلان و جوشن را گرامی نگه داشت.

وی اظهار کرد: در سالی که مقام معظم رهبری آن را «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری کردند نیروی دریایی راهبردی ایران امور فرهنگی و معنوی را دورنما و شاخص‌های امور خود قرار داده است.

به گفته رئیس عقیدتی ‌سیاسی نیروی دریایی ارتش، انجام امور معنوی و فرهنگی بیشتر در ماموریت‌های نیروی دریایی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: عقیدتی‌ سیاسی در ماموریت‌های ناوگروه نیروهایی از جمله روحانیونی که در این نهاد مشغول به‌ خدمت هستند را اعزام می‌کند.

روشندل برپایی نماز جماعت، برگزاری کلاس قرآن و سایر امور را از جمله فعالیت روحانیون اعزامی عنوان کرد.

وی افزود: روحانیون در این سفر با کارکنان ناوگروه به گونه‌ای آمیخته می‌شوند که ارتباط چهره به چهره بیشتر می‌شود و تاثیر گفتاری و رفتاری خود را می‌گذارد.

رئیس عقیدتی‌سیاسی نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه این نهاد در پایگاه‌ها و مناطق متعدد ناوگان جنوب و شمال فعال است، تصریح کرد: امیدواریم در سال اقتصاد و فرهنگ بتوانیم با مدیریت جهادی به نقطه‌ای برسیم که نسبت به سال گذشته نمود بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه امسال تلاش شده ضعف‌های مسابقات قرآنی را به حداقل برسانیم، خاطرنشان کرد: گیلان یکی از قطب‌های مهم در برگزاری مسابقات قرآنی است که امیدواریم به مرحله مطلوب برسد.

انتهای پیام/2300/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول