اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر باشگاه گسترش فولاد تبریز در گفت‌وگو با فارس:

جوانگرایی در گسترش فولاد تداوم می‌یابد/ تکمیل ورزشگاه گسترش

مدیر باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: از عملکرد تیمم در لیگ برتر راضی هستم، هر چند می‌توانستیم رتبه‌ای بهتر به دست آوریم.

جوانگرایی در گسترش فولاد تداوم می‌یابد/ تکمیل ورزشگاه گسترش

غلامرضا سمندر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز نخستین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کرد و به نظر من نتایج این تیم راضی کننده بود، هر چند معتقد هستم با توجه به شرایط خاص در این باشگاه و وجود زیرساخت‌های قوی می‌توانستیم در جایگاه بالاتری در جدول قرار گیریم.

وی گفت: قطع به یقین در اولین سال حضور خود در بالاترین سطح فوتبال کشور تجارب فراوانی را به دست آوردیم و سعی خواهیم کرد اشتباهات گذشته را تکرار نکرده و با تقویت نقاط قوت تیم و باشگاه عملکرد بهتری را در فصل آینده رقم زنیم.

سمندر نقطه برجسته تیمش را استفاده از بازیکنان جوان و بومی ذکر کرده و ابراز داشت: گسترش فولاد با توسل به بازیکنان جوان خود در رقابت‌های لیگ برتر به عنوان پدیده این رقابت‌ها شناخته شده و ما مزد اعتماد به بازیکنان جوان خود را دریافت کرده و جوانگرایی در باشگاه گسترش فولاد در سال‌های آتی نیز تداوم می‌باید.

وی از توجه بیشتر به آکادمی فوتبال این باشگاه اشاره کرده و افزود: در لیگ سیزدهم ثابت شد که استفاده از بازیکنان میلیاردی متضمن قهرمانی و موفقیت نبوده و عملا نیز با قهرمانی تیم فولاد خوزستان شاهد بودیم که با برنامه‌ریزی مدون در فوتبال پایه و استفاده از بازیکنان جوان در رده‌های بالاتر می‌توان پایه‌های موفقیت یک باشگاه را استوار کرد و گسترش فولاد نیز توجه خاصی به تیم‌های پایه خود داشته و به دنبال پرورش بازیکنان مستعد و معرفی آن به فوتبال کشور است.

به گفته مدیر باشگاه گسترش فولاد قهرمانی تیم فولاد خوزستان نتیجه مدیریت صحیح و توجه و اعتماد به بازیکنان جوان است.

درجه A برای ورزشگاه گسترش فولاد می‌گیریم

مدیر باشگاه گسترش فولاد تبریز از تکمیل نواقص ورزشگاه اختصاصی این تیم خبر داده و عنوان کرد:  امسال با حل مشکل روشنایی ورزشگاه و رفع مشکلات رختکن تیم‌ها، در نیمه دوم سال ورزشگاه گسترش فولاد تکمیل شده و درجه A برای ورزشگاهمان را می‌گیریم.

وی به نقاط ضعف و قوت دوره سیزدهم لیگ برتر اشاره کرده و بیان داشت: برگزاری منظم بازی‌ها نقطه قوت این مسابقات بود که جا دارد از آقای تاج و سایر زحمکتشان سازمان لیگ تشکر کرد و در نقطه مقابل نیز شاهد کاهش چشمگیر تماشاگران بودیم که در این مورد نیز باید آسیب‌شناسی شود تا دلایل قهر تماشاگران از حضور در ورزشگاه‌ها مشخص شود.

تیم گسترش فولاد تبریز در اولین سال حضورش در لیگ برتر فوتبال کشور با 32 امتیاز در مکان دهم قرار گرفت.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول