اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مسئول بسیج زنان سپاه نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه

برنامه‌های گرامیداشت هفته زن در کرمانشاه تشریح شد

مسئول بسیج زنان سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: سازمان بسیج زنان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) این استان به‌مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه (س) و هفته زن برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کند.

برنامه‌های گرامیداشت هفته زن در کرمانشاه تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فرنگیس الماسی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه کرمانشاه اظهار داشت: سازمان بسیج زنان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه به‌مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه (س) و هفته زن برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کند.

به گفته مسئول بسیج زنان سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه، برنامه‌های این هفته از تاریخ 30 فروردین‌ آغاز و تا پنجم اردیبهشت‌ماه سال‌جاری ادامه دارد و 37 جشن بزرگ به این مناسبت در سراسر استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

الماسی با بیان اینکه نخستین روز از هفته زن به‌عنوان "زن، کرامت انسانی و عدالت اجتماعی" نام‌گذاری شده، افزود: در این روز مهم‌ترین برنامه‌ها، افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب، دیدار با خانواده‌ شهدا، محفل انس با قرآن و مسابقه کتاب‌خوانی آزادی معنوی است.

وی تصریح کرد: دومین روز از هفته زن به‌نام" زن، سیره فاطمی و سبک زندگی اسلامی ایرانی" بوده و مسابقه زندگی‌نامه امام راحل، تجلیل از مادران نمونه بسیجی، نشست فاطمی با موضوع سبک زندگی اسلامی و دیدار مربیان حلقه‌های صالحین با ائمه جماعات شهرستان‌ها، اقدامات اساسی در این روز به‌شمار می‌رود.

این مسئول سومین روز از این هفته را "زن، تولید ملی و اصلاح الگوی مصرف" خواند و اضافه کرد: برپایی نمایشگاه، نشست فاطمه شناسی، کوهپیمایی و برگزاری جشنواره غذا در این روز برگزار می‌شود.

الماسی اذعان داشت: "زن، مشارکت سیاسی و اجتماعی" عنوان روز چهار هفته زن بوده و از مهم‌ترین برنامه‌های تدارکاتی این روز می‌توان به دیدار با مادران بستری در بیمارستان، نشست بصیرتی و فاطمی، مسابقات ورزشی و مشاعره دیوان امام خمینی (ره) اشاره کرد.

مسئول بسیج زنان سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه پنجمین روز از هفته زن به‌نام "زن، شادابی و امید به آینده" نام‌گذاری شده، افزود: برگزاری جشنواره غذا، محفل انس با قرآن و عیادت از بیماران بخش زنان بیمارستان، مهم‌ترین برنامه این روز است.

وی برنامه‌های روز ششم این هفته را غبارروبی از مزار شهدا، مسابقات فرهنگی، نشستی با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، برگزاری یادواره شهدا و مسابقه خطبه فدک و سوره نساء عنوان کرد و گفت: تمام برنامه‌های این روز با نام "زن، فرهنگ، هنر اسلامی و خودباوری" اجرا خواهد شد.

الماسی اذعان داشت: آخرین روز از هفته زن به‌نام "زن، معنویت و امنیت اجتماعی" خواهد بود و برگزاری مراسم نماز جمعه، مسابقه حجاب برتر، نشستی با موضوع زن و تحکیم خانواده و تقدیر از دختران محجبه شده، برنامه‌های اساسی این روز است.

این مسئول متذکر شد: این برنامه‌ها از سوی شورای فرهنگی اجتماعی دفتر ریاست جمهوری متشکل از زنان فرهیخته معرفی شده و به نحو احسن در سطح استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج زنان سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه امسال شهیده فوزیه شیردل به‌عنوان شهید شاخص در سطح کشور معرفی شده اذعان داشت: استان کرمانشاه دارای یک هزار و 650 زن جانباز بوده که حائز مقام نخست کشوری و با داشتن 946 شهیده دارای رتبه دوم در سطح ملی است.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول