اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی سپاه نبی ‌اکرم (ص) کرمانشاه خبر داد

برپایی ایستگاه سلامت در سپاه کرمانشاه

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت نبی ‌اکرم (ص) کرمانشاه از برپایی ایستگاه سلامت در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خبر داد.

برپایی ایستگاه سلامت در سپاه کرمانشاه

بهرام میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: به مناسبت هفته سلامت یک ایستگاه سلامت در سپاه حضرت نبی ‌اکرم (ص) استان کرمانشاه دایر شد.

وی با بیان اینکه قریب به دو هزار نفر از پرسنل سپاه حضرت نبی ‌اکرم (ص) استان کرمانشاه به این ایستگاه‌ها مراجعه کرده‌اند، گفت: در این ایستگاه سلامت در چهار بخش تست‌های قند خون، فشار خون، قد و وزن، مشاوره و روان‌شناسی انجام گرفت.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت نبی ‌اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: خدمات ارائه شده در این ایستگاه به‌صورت رایگان انجام شده و مورد استقبال پرسنل قرار گرفت.

به گفته این مسئول، مراجعه‌کنندگان با مطلع شدن از سلامت وضعیت جسمی خویش، توصیه‌های لازم را از کادر پزشکی مربوطه دریافت کردند.

وی افزود: با توجه به این امر که عقل سالم در بدن سالم است، توجه به سلامت پرسنل بسیار اهمیت دارد که برپایی چنین ایستگاه‌هایی می‌تواند موجب افزایش عملکرد آنان شود.

میرزایی کادر پزشکی این ایستگاه سلامت را شامل دو پزشک، یک متخصص، دو بهیار و یک روانشناس عنوان کرد و گفت: این ایستگاه به صورت یک روزه و از صبح تا بعد از ظهر امروز برپا بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه نبی ‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه در این ایستگاه ویزیت رایگان و معاینات لازم انجام شده، ادامه داد: مراجعانی که نیاز به پیگیری بیشتر داشتند، در صورت لزوم به مراکز درمانی معرفی شدند.

انتهای پیام/2700/ب20/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول