اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی

نتایج بررسی عملکرد هیئت‌های ورزشی استان مرکزی اعلام شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نتایج بررسی عملکرد سال گذشته هیئت‌های مختلف ورزشی این استان را اعلام کرد.

نتایج بررسی عملکرد هیئت‌های ورزشی استان مرکزی اعلام شد

سعید ملکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: عملکرد هیئت‌های مختلف ورزشی استان اسفند ماه سال گذشته و به مدت 450 ساعت کار کارشناسی توسط کمیته کارشناسی اداره کل به مرحله اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: این ارزیابی در 15 شاخص مختلف از جمله بعد قهرمانی، همگانی، آموزشی، فرهنگی و عمرانی و... صورت گرفته است که نتایج آن منتشر و در اختیار هیئت‌ها قرار گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: بر این اساس هیئت‌های کاراته، ورزش‌های همگانی، هاکی، تیراندازی، جانبازان و معلولان، هیئت روستایی و عشایری و انجمن‌های ورزشی به عنوان هیئت‌های برتر استانی انتخاب و معرفی شدند.

ملکی اظهار داشت: در این ارزیابی هیئت‌ها به دسته‌های برتر، خیلی خوب، خوب، متوسط و ضعیف دسته‌بندی شده‌اند که مقرر شد هیئت‌هایی که در رده ضعیف قرار گرفتند، علل آن بررسی و با برگزاری جلسات فنی، تخصصی و کارشناسی برای رفع نقاط ضعف آنان اقدام شود، در غیر این صورت برای مدیریت آنان در مجامع تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برنامه‌ریزی به منظور برگزاری برنامه‌های هفته زن خبر داد و گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته زن و ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) ویژه برنامه‌های متعددی به اجرا در خواهد آمد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان از برگزاری همایش پیاده‌روی به همین مناسبت خبر داد و خاطرنشان ساخت: این همایش همزمان با روز مادر با همکاری کانون بسیج ورزشکاران و کمیسیون امور بانوان به اجرا در می‌آید.

ملکی همچنین از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی اسکواش با همکاری فدراسیون به میزبانی اراک خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات به مدت یک هفته در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار می‌شود.

وی گفت: برگزاری این نوع مسابقات به میزبانی استان مرکزی نقش بسیار موثری در ایجاد انگیزه در بین جوانان و نوجوانان و کشف استعدادهای جدید دارد.

انتهای پیام/87010/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول