اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چاروسا:

کمیته امداد از 2 هزار خانوار چاروسایی حمایت می‌کند

رئیس کمیته امداد امام خمینی چاروسا گفت: این نهاد 2 هزار خانوار چاروسایی را حمایت می‌کند.

کمیته امداد از 2 هزار خانوار چاروسایی حمایت می‌کند

ناصر ارغنده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چاروسا اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی یکی از دستگاه‌های برتر در زمینه اشتغال‌زایی برای مددجویان است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی چاروسا تصریح کرد: این نهاد به عنوان بزرگ‌ترین نهاد حمایتی و الگویی موفق توانسته است گام‌های ماندگار و ارزشمندی را در مسیر خدمت به اقشار آسیب‌پذیر بردارد.

ارغنده اضافه کرد: ایجاد اشتغال پایدار برای آن دسته از مددجویانی که از توانایی انجام کار برخوردار هستند در راستای توانمند‌سازی آنان، مهم‌ترین اولویت کمیته امداد است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی چاروسا با بیان این‌که فلسفه تأسیس این نهاد خدمت به اقشار ضعیف جامعه و حمایت از آنها است، افزود: مسئولیت ابزاری برای خدمت است و قطعاً عملکرد ما در باور و اعتماد مردم ارتباط مستقیم خواهد داشت.

وی ادامه داد: کمیته امداد چاروسا از دو هزار خانوار حمایت می‌کند که این آمار مددجویان این بخش را دو برابر میانگین استانی نشان می‌دهد.

ارغنده با بیان این‌که برنامه‌های متفاوتی در سطح چاروسا برای مددجویان اجرا می‌شود، تصریح کرد:  آموزش‌های این نهاد در زمینه‌های بهداشت روان، بهداشت فردی، مبانی دینی و اعتقادی، مسائل سیاسی و فرهنگی، مهارت‌های زندگی، عفاف و حجاب و پیشگیری از اعتیاد به مددجویان ارائه شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی چاروسا گفت: این آموزش‌ها در راستای اجرایی شدن نظام جامع آموزش خانواده به مددجویان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/82009/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول