اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان دلگان:

16059 نفر در دلگان از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند

مدیر کمیته امداد شهرستان دلگان گفت: در حال‎حاضر 16 هزار و 59 نفر زیر حمایت کمیته امداد شهرستان دلگان هستند.

16059 نفر در دلگان از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل کمیته امداد سیستان و بلوچستان، عبدالرحمن بزمانی اظهار داشت: کمیته امداد نهادی است که با درایت امام خمینی (ره) و به منظور حمایت از خانواده‌های نیازمند تاسیس شد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های حاصل شده در جوامع بشری افزود: برخلاف این پیشرفت‌ها هنوز هم خانواده‌هایی هستند که به علت نداشتن توانایی اقتصادی لازم برای اداره زندگی با موضوع فقر درگیر هستند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دلگان در ادامه به ارائه گزارشی از آمار خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد دلگان پرداخت و گفت: در حال حاضر 16 هزار و 59 مددجو زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان هستند.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد دلگان شامل افراد مختلفی است، افزود: برخی از مددجویان این نهاد در قالب طرح مددجویی و بنا به دلایلی از قبیل فقدان سرپرست، از کارافتادگی سرپرست، معلولیت سرپرست و بیماری سرپرست یا استیصال و درماندگی برحسب نوع نیازمندی، تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند.

بزمانی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد دلگان در قالب طرح شهید رجایی را نیز از دیگر گروه‌های تحت حمایت این نهاد عنوان کرد و افزود: طرح شهیدرجایی، طرحی است که به موجب آن سالمندان روستایی و عشایری نیازمند و عائله تحت تکفل آنها زیرپوشش خدمات حمایتی امداد قرار گرفته‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد دلگان در طول سال گذشته و در حمایت از خانواده‌های تحت حمایت این پرداخت و گفت: در سال گذشته مبلغ 25 میلیارد و 814 میلیون و 350 هزار ریال مستمری به خانوارهای مددجوی دلگانی پرداخت شده است.

انتهای پیام/75009/س/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول