اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان محلی

دانش‌آموزان بسیجی نمونه کوهبنان تجلیل شدند

فرماندهان واحدهای دانش‌آموزی و بسیجیان دانش‌آموز فعال و نمونه کوهبنان تجلیل شدند.

دانش‌آموزان بسیجی نمونه کوهبنان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، صبح امروز با حضور مسئولان استانی و محلی از فرماندهان واحدهای دانش‌آموزی و بسیجیان دانش‌آموز فعال و نمونه کوهبنان تجلیل شد.

مدیر اداره آموزش و پرورش کوهبنان در این آیین گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی تربیت افراد متعهد و متخصص باید مورد نظر باشد که در بسیج این هدف به خوبی احساس می‌شود.

حسین اکبری اضافه کرد: باید تلاش کنیم تا دانش‌آموزان بسیجی‌وار باشند و نسبت به تربیت مدیران جهادی همت داشته باشیم، زیرا بسیج به عنوان یکی از بهترین یادگاران حضرت امام خمینی (ره) مکمل و همیار آموزش و پرورش است.

وی تصریح کرد: بسیج که در نظام مقدس جمهوری اسلامی پایه‌ریزی شد، نقش دفاعی خود را به خوبی در دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشت، اما پس از جنگ فعالیت بسیج به سمت نرم‌افزاری نمود پیدا کرد، زیرا میدان جنگ دشمن رنگ دیگری به خود گرفت و نقش دانش‌آموزان بسیجی امروز در این جنگ بسیار حساس است.

این مسئول تاکید کرد: بسیج به عنوان بازوی توانمند آموزش و پرورش در عرصه‌های مختلف علمی، سیاسی و اجتماعی نقش مهمی دارد به گونه‌ای که امروز دانش‌آموزان بسیجی در عرصه‌های علمی و آموزشی در جهان حرف برای گفتن دارند.

مدیر اداره آموزش و پرورش کوهبنان از جنگ نرم به عنوان یکی از دغدغه‌های رهبر فرزانه انقلاب یاد کرد و افزود: رسالت معلمان ما در شرایطی که تمام هجمه‌های دشمن به سمت و سوی انحراف جوانان بوده، بسیار سنگین است.

وی گفت: راه‌اندازی حلقه‌های صالحین بسیج زمینه را برای آموزش و پژوهش جوانان جامعه رقم زده است و فرماندهان و بسیجیان باید قدر خود را بدانند و تمام تلاش خود را در راستای گسترش این حلقه‌ها فراهم کنند.

انتهای پیام/80012/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول