اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها:

مردم مراقب سودجویان در ثبت‌نام یارانه‌ها باشند

دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌های استان اردبیل گفت: از مردم به ویژه سرپرستان خانوارهایی که قصد ثبت‌نام دارند، می‌خواهیم تا مراقب سودجویان و فرصت‌طلبان باشند.

مردم مراقب سودجویان در ثبت‌نام یارانه‌ها باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هاشم مظفری عصر امروز در جلسه ستاد هدفمندی یارانه‌ها در اردبیل اظهار داشت: در هفتمین روز از ثبت‌نام‌ها مراکز ثبت‌نام خلوت و کم تردد بوده و مردم به راحتی ثبت‌نام‌های خود را انجام داده و بدون مشکل خاص در این زمینه در صورت نیازمندی به دریافت یارانه اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: در روزهای اخیر شنیده شده که برخی از سودجویان از فرصت پیش آمده سوءاستفاده کرده و با برقراری تماس با خانوارها خواستار اعلام شماره حساب و گاه رمز ورود به حسابشان هستند که به نام ستاد هدفمندی یارانه‌ها، فرمانداری و بخشداری با خانوارها تماس گرفته و اطلاعات مورد نظر را دریافت می‌کنند.

دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌های استان خاطر نشان کرد: ‌این افراد که قصد اخاذی و سوءاستفاده دارند با دریافت رمز عبور و اطلاعات شخصی خانوارها سعی می‌کنند از این اطلاعات سوءاستفاده کنند که خطاب به خانواده‌ها اعلام می‌کنیم مراقبت لازم را در این زمینه انجام دهند.

مظفری در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: نباید سرپرست خانوارها اطلاعات خودشان را در اختیار افراد و گروه‌های سودجو قرار دهند بلکه بهتر است با مراجعه به سایت اینترنتی رفاهی ثبت‌نام را انجام دهند و از دادن شماره حساب و کد ملی به افراد مشکوک جداً پرهیز کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه مدیرکل پست استان اردبیل نیز بیان کرد: تیم‌های سیار ما با عزیمت به مناطق مختلف شهری و روستایی آماده ثبت‌نام و پاسخگویی به سئوالات هموطنان هستند.

احمد عبداللهی یادآور شد: سرپرستان خانوارها با تکمیل فرم‌هایی که در باجه‌ها و ادارات پست در اختیار آنها قرار می‌گیرد، می‌توانند با تکمیل و تحویل این فرم‌ها رسید دریافت کرده و از ثبت‌نام حقیقی مطمئن شوند.

وی ادامه داد:‌ ما با سرکشی به مناطق روستایی محروم و بدون زیرساخت اینترنتی و برق سعی داریم تا به بهترین شکل به هموطنانمان ارائه خدمات کنیم.

انتهای پیام/62001/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول