اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

تبلیغات میدانی نماز جمعه در شهرکرد مناسب نیست

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: تبلیغات میدانی نماز جمعه در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری کم است و باید با برنامه‌ریزی مناسب این مشکل را برطرف کرد.

تبلیغات میدانی نماز جمعه در شهرکرد مناسب نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام بعد از ظهر امروز در نشست ستاد نماز جمعه شهرکرد اظهار کرد: ستاد نماز جمعه از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و ما باید با تلاش بیشتر و برنامه‌ریزی منسجم‌تر زمینه را برای فعالیت ستادی پویا و متحرک‌تر از قبل فراهم کنیم.

وی افزود: فعلیت‌ها و زحمات ستاد نماز جمعه شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قابل تقدیر است چرا که نتایج این زحمات را ما در روزهای جمعه در برپایی نماز جمعه باشکوه و منظم در این شهر مشاهده می‌کنیم.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه در نماز جمعه شهرکرد اقوام و طوایف مختلف این استان شرکت دارند، اذعان داشت: همه مردم با دید ایمانی به مصلای بزرگ امام‌خمینی(ره) این شهر می‌آیند که این قابل تقدیر است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری نماز جمعه را مهم‌ترین مانور اسلام در هفته بیان کرد و گفت: اگر این مانور اسلامی برگزار شود و بسیاری از مسلمانان از آن بی‌خبر و از تأثیرپذیری و تأثیر‌بخشی آن غافل باشند، به یقین حق نماز جمعه ادا نشده است.

نکونام بر ضرورت تبلیغاتی میدانی در حوزه نماز جمعه تاکید کرد و افزود: در حال حاضر تبلیغات میدانی در این زمینه بسیار محدود است و باید با یک برنامه‌ریزی منسجم‌تر این ضعف برطرف شود.

وی ادامه داد: مطالب نماز جمعه به‌ خوبی بیان نمی‌شود که باید با یک تجدیدنظر اساسی در این زمنیه بتوانیم به‌ خوبی پیام و نکات ارزشمند نماز جمعه را برای مردم بیان کنیم.

انتهای پیام/68001/غ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول