اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی سپاه نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه:

پیشرفت‌های ایران نشان‌دهنده بی‌اثر بودن تحریم‌های دشمنان است

جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: پیشرفت‌های حیرت‌انگیز ایران اسلامی نشان‌دهنده بی‌اثر بودن توطئه‌های پلید و تحریم‌های ناجوانمردانه مستکبران عالم علیه ایران است.

پیشرفت‌های ایران نشان‌دهنده بی‌اثر بودن تحریم‌های دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی ظهر امروز در ششمین جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان در استان کرمانشاه اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره درصدد ضربه زدن به ملت ایران و انقلاب هستند.

ریحانی با تاکید بر اینکه دشمنان دریافته‌اند مهم‌ترین موضوعی که موجب شده به اهداف شوم و پلیدشان دست پیدا نکنند، ایمان ملت ایران و جوانان غیور این مرز و بوم بوده است، افزود: دشمن تمام تلاش خود را برای متزلزل کردن اعتقادات جوانان ایرانی به‌کار می‌گیرد را بزرگ‌ترین سرمایه انقلاب را به انحراف بکشاند.

به گفته جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه، ملت ایران در تمام عرصه‌ها با استقامت و اراده آهنین وارد میدان شده و با حمایت از ولایت و نظام پاسخ کوبنده‌ای به توهمات دشمنان داده‌اند.

وی به موقعیت حساس کنونی کشور اشاره کرد و یادآور شد: دشمنان از بصیرت و ایستادگی ملت ایران عصبانی هستند و ملت ایران با پایداری در این راه به الگویی برای تمامی آزادی خواهان عالم تبدیل شده است.

این مسئول حفظ ایمان و تقویت پایه‌های اعتقادی جوانان را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: ملت ایران با اطاعت از فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری و تبعیت از ولی فقیه روز به‌روز مسیر عزت، افتخار، پیشرفت و ترقی را با سرعت بیشتری طی می‌کند.

ریحانی خاطرنشان کرد: ایران در زمینه تولید علم جایگاه پرافتخاری کسب کرده و امروز کشور یازدهم دنیا و کشور نخست در خاورمیانه از لحاظ تولید علم است که با تکیه بر توان داخلی و دانش جوانان این مملکت حاصل شده است.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه اذعان داشت: پیشرفت‌های حیرت‌انگیز ایران اسلامی نشان‌دهنده بی‌اثر بودن توطئه‌های پلید و تحریم‌های ناجوانمردانه مستکبران عالم علیه ملت فهیم ایران است.

گفتنی است؛ سربازان نمونه سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه در این مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدایایی مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/2700/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول