اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین تشریح کرد

برنامه‌های اجرایی جمعیت هلال‌احمر قزوین در هفته سلامت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین برنامه‌های اجرایی جمعیت هلال‌احمر این استان را در هفته سلامت تشریح کرد.

برنامه‌های اجرایی جمعیت هلال‌احمر قزوین در هفته سلامت

حمید ره‌انجام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین ضمن تشریح برنامه‌های اجرایی جمعیت هلال‌احمر استان قزوین در هفته سلامت اظهار داشت: برنامه‌های اجرایی این استان با شعار «یک عمر سلامت با خودمراقبتی» در هفته اول اردیبهشت 93 برگزار می‌شود.

وی از اعزام کاروان‌های سلامت به روستاهای محروم و فاقد مراکز درمانی برای ویزیت و ارائه خدمات درمانی رایگان خبر داد و افزود: برپایی چادرهای سلامت در مناطق پرتردد شهری برای تست رایگان فشار و قند خون، برگزاری آموزش‌های مقابله و آشنایی با بیماری‌های واگیردار و بهداشت فردی از دیگر بخش‌های اجرایی در برنامه‌های هفته سلامت جمعیت هلال احمر استان قزوین است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین برپایی نمایشگاه تخصصی بهداشت و سلامت، دیدار از بیماران خاص و همدردی با آنها، اهدای خون از سوی اعضا، کارکنان و داوطلبان را از دیگر بخش‌های اجرایی در برنامه‌های هفته سلامت جمعیت هلال احمر این استان برشمرد.

توزیع 4200 سبد غذایی بین نیازمندان قزوین

ره‌انجام از توزیع 400 سبد غذایی به نیازمندان استان قزوین در طرح فرشتگان رحمت نوروز 93 خبر داد.

این مسئول ادامه داد: این سبد غذایی شامل برنج، حبوبات، روغن مایع، قند، شکر، چای، رب، ماکارونی و... بوده که با حفظ کرامت انسانی به قشرهای نیازمند جامعه از جمله زنان بی‌‌سرپرست، معلولان، سالمندان و خانواده زندانیان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین ارزش ریالی هر سبد غذایی را 750 هزار ریال عنوان کرد و گفت: این طرح از 15 اسفند تا 15 فروردین ماه با هدف کمک به تعدادی از نیازمندان جامعه در آغاز سال جدید اجرا شد.

انتهای پیام/2667/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول