اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد صحنه:

مشکلی در ثبت‌‌نام مددجویان متقاضی یارانه وجود ندارد

مدیر کمیته امداد امام خمینی صحنه گفت: مشکلی در ثبت‌نام مددجویان متقاضی یارانه وجود ندارد.

مشکلی در ثبت‌‌نام مددجویان متقاضی یارانه وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از صحنه، وحید ارم‌آبادی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پایگاه‌های ثبت‌نام متقاضیان مددجوی کمیته امداد در صحنه و دینور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: کار ثبت‌‌نام متقاضیان بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی صحنه بیان داشت: برای تسهیل و سهولت در امر ثبت‌‌نام مددجویان این مدیریت با تقویت زیرساخت انفورماتیک و همچنین به کمک مددکاران و دیگر کارکنان خود، آمادگی کامل برای ثبت‌نام از خانواده‌های زیر پوشش را دارد.

به گفته ارم‌آبادی، مددجویان این نهاد حمایتی به‌ سبب قرار گرفتن در پایین‌ترین دهک‌های درآمدی، از مشمولان حائز اولویت بالا در برخورداری از یارانه نقدی به‌شمار می‌روند.

وی تأکید کرد: آن دسته از سرپرستان خانواری که در منزل موفق به ثبت‌نام نشدند با حضور در پایگاه‌های ثبت‌نام ادارات و مراکز تحت نظارت کمیته امداد شهرستان، اقدام به ثبت‌نام کرده و درصورت بروز هرگونه مشکل به مددکاری مربوطه مراجعه کنند.

مدیر کمیته امداد صحنه ابراز داشت: بیش از 12 پایگاه و 33 کاربر اینترنتی کمیته امداد و مراکز زیر نظارت در سطح شهرستان صحنه و دینور به‌صورت شبانه‌روزی مشغول به کار هستند.

وی تصریح کرد: این افراد به ارائه خدمات ثبت‌نام به 3 هزار و 87 خانوار مددجو و جامعه هدف زیر پوشش پرداخته و تاکنون 280 نفر به پایگاه‌های مستقر در امداد مراجعه کرده و ثبت‌نام شده‌اند.

انتهای پیام/2700/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول