اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

امروز ارتش مانند صیاد شیرازی‎ها را می‎خواهد

استاندار گلستان با بیان الزام احیای ارزش شهید صیاد شیرازی‎ها گفت: امروز ارتش مانند صیاد شیرازی‎ها را می‎خواهد.

امروز ارتش مانند صیاد شیرازی‎ها را می‎خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسن صادقلو صبح امروز در مراسم صبح‎گاه مشترک نیروهای مسلح در قرارگاه عملیاتی لشگر 30 پیاده گرگان ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به نیرو‎های مسلح و آحاد مردم گفت: دوران صلح فرصتی برای ارتقاء توان ارتش و ارتقاء باور نیروها است.

وی ادامه داد: نیروهای نظامی و به‎خصوص ارتش باید دو نگاه به آینده و گذشته را مورد توجه و ارزیابی قرار دهند.

صادقلو نگاه به گذشته را روشن و پرصلابت دانست و تصریح کرد: به شکر خداوند نگاه به گذشته ارتش یک نگاه درخشان است و ساعت‎ها می‌توان از نقش آفرینی ارتش صحبت کرد.

وی با اشاره به اینکه از تمام صحنه‎های ظهور انقلاب تاکنون نقش ارتش غرورآفرین بوده است، افزود: این غرورآفرینی و نقش آفرینی را باید ارتش جمهوری اسلامی و سازمان عقیدتی سیاسی این نهاد به نسل آینده تفهیم کند.

استاندار گلستان به نقش ارتش در انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران به انقلاب پیوست در حالی که شرایط جامعه در یک التهاب بود.

نقش آفرینی‎های صیادها در ارتش مغفول مانده است

صادقلو با تاکید بر نقش آفرینی امام راحل در پیوستن ارتش به انقلاب تصریح کرد: بعضی از افراد انحرافی در ارتش و دشمنان آمریکایی و انگلیسی در صدد کودتای انقلاب بودند ولی تمام بدنه ارتش با آن باور اعتقادی و حسینی و ولایی که داشتند به خط امام راحل پیوستند و این حرکت نیروهای ارتش نشان از فهم درست از شرایط این افراد دارد و به واقع برای درک این موضوع باید شرایط آن دوران را درک کرد.

وی بیان کرد: دشمن همیشه در این تلاش بوده تا با تاثیرگذاری منفی بر نیروهای نظامی نظام اسلامی و به‎خصوص ارتش جمهوری اسلامی آن را منحل کند و طراح انحلال ارتش برای جداسازی این نیروی ارزشمند و قدرتمند از انقلاب اسلامی ایران بود.

صادقلو به شهدای بزرگ ارتش جمهوری اسلامی از جمله ستاری، فکوری، نامجو و صیاد شیرازی اشاره و تصریح کرد: نقش آفرینی‎های صیادها در ارتش مغفول مانده و باید احیاء شود چرا که این یک نگاه از ارتش غرورآفرین است.

وی در پایان با بیان اینکه با نگاه به آینده بخشی از این نقش آفرینی‎ها رونق می گیرد ابراز داشت: ارتش روز ما مدل صیاد شیرازی می‎خواهد.

انتهای پیام/83004/س40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول