اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ارشد نظامی آجا در گلستان و مازندران خبر داد

برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح فردا در گرگان

ارشد نظامی آجا در گلستان و مازندران از برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در قرارگاه عملیاتی لشکر 30 پیاده گرگان خبر داد.

برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح فردا در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، منصور خمری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: فردا مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان گلستان با حضور استاندار گلستان در محل پادگان لشکر 30 پیاده گرگان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در روز چهارشنبه 27 فروردین ماه سال جاری دیداری با نماینده ولی‎فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان خواهیم داشت که تمامی فرماندهان ارشد زیرمجموعه ارشد نظامی آجا در استان گلستان و مازندران حضور خواهند داشت.

خمری بیان کرد: در روز پنج‎شنبه 28 فروردین ماه سال جاری نیز گلباران و غبار روبی مزار شهدا در گرگان را با حضور مقامات خواهیم داشت که سخنران این مراسم رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر 30 پیاده گرگان خواهد بود و در روز جمعه نیز مراسم رژه نیروهای ارتش جمهوری اسلامی و نمایش دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد تا مردم از حضور فرزندانشان در ارتش جمهوری اسلامی ایران دلگرم باشند و بدانند ارتش همیشه بیدار است.

گلستان و مازندران 4 هزار شهید تقدیم نظام کرده‌ است

ارشد نظامی آجا در استان‎های گلستان و مازندران خاطرنشان کرد: از 18 فروردین ماه سال جاری تا به امروز برنامه‎های شاخصی که به روز ارتش جمهوری اسلامی منتهی شود برگزار شده است که برگزاری مراسم سالگرد شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی در مسجد امام محمد باقر (ع) لشکر 30 پیاده گرگان یکی از این برنامه‎ها بوده است.

خمری گفت: در روز جمعه 22 فروردین ماه سال جاری سخنرانان به شهرستان‎ها در استان برای ایراد سخن در مراسم عبادی و سیاسی نماز دشمن‌شکن جمعه اعزام شدند و در گرگان نیز خودم در روز 29 فروردین که اجرای رژه انجام خواهد شد پس از برگزاری رژه از مردم تشکر خواهم کرد.

وی افزود: در روز شنبه 23 فروردین ماه سال جاری نیز سخنرانان به مدارس اعزام شدند و در این روزها مکتب انس با قرآن با توان بیشتر از گذشته در یگان‎ها برگزار می‎شود که این نکته قابل تاکید است بسیاری از سربازان و پرسنل ارتش جمهوری اسلامی قاریان و حافظان بسیار خوبی هستند که نقطه قوت نیروهای نظامی در ارتش جمهوری اسلامی، انس با قرآن و ایمان قوی به پروردگار است که سعی می‎شود این روحیه همیشه در نیروهای ارتش وجود داشته باشد و تقویت شود.

خمری در پایان ابراز داشت: در روز یکشنبه 24 فروردین ماه سال جاری نیز دیدار با خانواده‎ شهدا انجام شد؛ 4 هزار شهید در منطقه مسئولیتی خودمان داریم و اگر کار خودمان را تعطیل کنیم و هر روز هم با خانواده شهدا دیدار داشته باشیم نمی‎توانیم دیداری با همه داشته باشیم اما خودمان را موظف می‎کنیم در مناسبت‎های مختلف و به بهانه‎های گوناگون دیداری را با این خانواده‎های ارزشمند داشته باشیم و حتی بتوانیم به مسائل آنها رسیدگی کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، همچنین ارشد نظامی آجا در استان‎های گلستان و مازندران صبح امروز دیداری را به همراه فرماندهان تابعه با نماینده ولی‎فقیه در استان مازندران داشتند.

انتهای پیام/83004/س40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول