اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها در اردبیل:

سیستم ثبت‌نام یارانه در اردبیل بدون مشکل در حال انجام است

دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها در استان اردبیل گفت: سیستم ثبت‌نام برای دریافت یارانه نقدی در استان اردبیل به شکل روان و بدون مشکل حاد و خاص در حال انجام است و سرپرستان خانوارها ثبت‌نام‌هایشان را انجام می‌دهند.

سیستم ثبت‌نام یارانه در اردبیل بدون مشکل در حال انجام است

هاشم مظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: برخلاف روزهای اول در شش روز گذشته ثبت نام برای دریافت یارانه نقدی از سوی خانوارهای نیازمند و متقاضی بدون مشکل خاص با مراجعه به سایت رفاهی در حال انجام است و ترافیک روانی را در این زمینه شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه با همکاری نهادها و دستگاه‌های مختلف به ویژه شرکت پست ثبت نام برخی از خانوارها به صورت دستی انجام شده و ثبت اطلاعات در روزهای مقرر انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: امروز سرپرست خانوارهایی که رقم آخر کد‌ملی آنها شش است می‌توانند در سامانه رفاهی ثبت نام کنند ولی انتظار ما این است که در صورت نیازمند نبودن، این رقم ناچیز دولت را دریافت نکرده و از گرفتن آن انصراف دهند تا دست دولت برای انجام خدمات بیشتر رفاهی و معیشتی، بهبود زیرساخت‌های عمرانی، سلامت و تقویت جبهه تولید باز باشد.

دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها در استان اردبیل از افزایش تعداد انصرافی‌ها در استان در روزهای اخیر خبر داد و یادآور شد: اگر این روند ادامه پیدا کند امیدواریم رقم انصرافی‌ها 20 تا 30 درصد جمعیت استان را شامل شود که انتظار این است که خانوارهای متمول و دارای تمکن مالی از ثبت نام مجدد انصراف دهند.

مظفری از آمادگی دبیرخانه ستاد هدفمندی یارانه‌ها مستقر در اداره کل امور اقتصادی و دارایی برای پاسخگویی به همه هموطنان خبر داد و گفت: از خانوارهای ثبت‌نام‌کننده انتظار داریم بر اساس زمان‌بندی به سایت مراجعه و ثبت‌نام کنند و در ثبت اطلاعات دقت لازم را داشته باشند چرا که امکان اصلاح و یا ویرایش برخی اطلاعات وارد شده وجود ندارد.

این مسئول از خانوارهایی که با افزایش یا کاهش جمعیت یا تفکیک اعضای خانوار به دلیل ازدواج فرزندان مواجه هستند خواست تا هرگونه اصلاح در ثبت‌نام دریافت یارانه نقدی را به نیمه اول اردیبهشت ماه که امکان این اصلاح فراهم می‌آید واگذار کنند و در این کار تعجیل نداشته باشند چرا که ممکن است در ثبت اطلاعات به صورت ناقص حق و حقوق عده‌ای نادیده گرفته شده و در این زمینه اجحافی انجام شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل با یادآوری اینکه ثبت نام پیش از موعد مقرر برای سرپرستان خانوارها تنها به صورت دستی و از طریق اداره پست انجام می‌شود، ابراز داشت: سرپرستان خانوارهایی که به هر دلیلی در موعد مقرر امکان ثبت نام برای آنها وجود ندارد می توانند با پرکردن فرم‌های پیش ثبت نام این اجازه را به شرکت پست بدهند تا در زمان مقرر ثبت نام آنها را انجام دهند.

مظفری از انصراف مدیران و برخی از اقشار پردرآمد از دریافت یارانه نقدی خبر داد و افزود: با هدف کمک به دولت در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مدیران و جمعی از کارکنان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل از دریافت یارانه نقدی انصراف دادند.

وی در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: با هدف همراهی سیاست‌های اقتصادی دولت تدبیر و امید و اصلاح و بهبود وضعیت اقتصادی جامعه توسعه و آبادانی کشور در حوزه‌های مختلف ایجاد مشاغل پایدار و تحقق شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی با انصراف از دریافت یارانه نقدی به رغم آنکه تعدادی از کارکنان این اداره کل با سطح درآمدی متوسط برخوردار هستند انصراف دادند تا دولت را در انجام وظایف خطیر خود یاری کنند.

انتهای پیام/62001/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول