اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آغاز زمان تکمیل فرم یارانه‌ها

قطعی سیستم ثبت‌نام موجب نگرانی مردم فهرج شد

قطع شدن سیستم ثبت‌نام متقاضیان دریافت مرحله دوم یارانه نقدی موجب بروز نگرانی مردم فهرج شد.

قطعی سیستم ثبت‌نام موجب نگرانی مردم فهرج شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج،‌ صبح امروز صفوف ثبت‌نام برای تکمیل فرم دریافت یارانه نقدی مرحله دوم در دفاتر از پیش مشخص شده تشکیل شد و قطعی سیستم در این شهرستان موجب گلایه‌مندی مردم شد.

هرچند با وجود این مشکل فرم‌ها میان مردم توزیع شده است، اما نگرانی مردم از این بابت است که شاید این فرم‌ها به درستی در سیستم ثبت نشوند.

علی زیدآبادی یکی از افرادی که به دفتر پیشخوان روبه‌روی شهرداری فهرج مراجعه کرده است به خبرنگار فارس گفت: از ساعت شش بامداد به این دفتر مراجعه کردم، اما سیستم ثبت‌نام یارانه‌ها قطع است و نگران این هستم که فرمی را تحویل دادم در سیستم ثبت نشده باشد.

یکی دیگر از متقاضیان که از بخش نگین‌کویر فهرج آمده بود بیان داشت: ما مسافت طولانی طی کردیم تا به این جا برسیم، اما سیستم قطع است.

زهرا ابراهیمی ساکن روستای ثانی‌آباد بخش مرکزی فهرج نیز ابراز داشت: مددجوی کمیته امداد فهرج بودیم در آن جا سیستم قطع بود و به ما گفتند به دفتر پیش‌خوان مراجعه کنید، اما در این جا نیز همین مشکل وجود دارد و نگران هستم از فرمی که تکمیل کردم در سیستم به درستی ثبت نشود.

محمد برزنگ فرماندار فهرج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ما در زمینه ثبت‌نام مشکلی نداریم و قطعی سیستم سراسری است و به محض درست شدن کار ثبت‌نام انجام می‌شود.

وی افزود: در فهرج سه دفتر پیشخوان دولت، بخشداری‌ها، کمیته امداد، بهزیستی، پست‌بانک‌ها و کافی‌نت‌ها ثبت‌نام متقاضیان را برای تکمیل فرم انجام می‌دهند.

انتهای پیام/80013/س40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول