اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی گیلان خبر داد

کشف 120 کیلو مواد مخدر در گیلان

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از کشف 120 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان خبر داد.

کشف 120 کیلو مواد مخدر در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، بخشعلی کامرانی‌صالح عصر امروز در جلسه انتظامی گیلان با بیان اینکه پلیس همواره توجه ویژه‌ای به مبارزه با مواد مخدر دارد اظهار کرد: مبارزه با سوداگران مرگ در دستور کار پلیس است.

وی به کشف 89 کیلوگرم حشیش توسط ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در گیلان اشاره کرد و افزود: قاچاقچیان قصد حمل مواد مخدر مذکور با یک دستگاه خودروی نیسان حمل کاهو را داشتند که توسط پلیس کشف شد.

کامرانی‌صالح با بیان اینکه 31 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه، حشیش، تریاک و هروئین با عملیات‌های مختلف پلیسی هفته گذشته در گیلان کشف شده است، تصریح کرد: مواد مخدر مذکور در شهرستان‌های رشت، لاهیجان، سیاهکل و رودبار کشف و ضبط شده است.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی گیلان، تعداد 15 نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

وی در ادامه با اشاره به دستگیری زوج کلاهبردار در رشت، خاطرنشان کرد: گروه عملیاتی پلیس با اعلام شکایت یکی از موسسه‌های مالی مبنی براینکه یک زوج پس از عقد تفاهمنامه کاری و دریافت تسهیلات به تعهدات خود عمل نکردند، را پیگیری کرد.

کامرانی‌صالح به متواری بودن زوج مذکور اشاره کرد و افزود: پس از دو سال یکی از گروه‌های انتظامی رشت توانست مخفیگاه زوج کلاهبردار را شناسایی کند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه زن و شوهر کلاهبردار با اجازه مقام قضایی دستگیر شدند، اظهار کرد: زوج مذکور مبلغ 670 میلیارد ریال از موسسه مالی کلاهبرداری کردند.

انتهای پیام/84001/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول