اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز برگزار می‌شود

برگزاری جشنواره شعر فجر استانی در گلستان

معاون فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از برگزاری جشنواره شعر فجر استانی از امروز در این استان خبر داد.

برگزاری جشنواره شعر فجر استانی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ابوالحسن امامی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان از برگزاری جشنواره شعر فجر استانی از امروز در این استان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه شعار امسال که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است بر موضوع فرهنگ و به نوعی تحول و پیشرفت فرهنگ تاکید دارد امسال وزارت فرهنگ و ارشاد نیز به این نتیجه رسیده جشنواره‎هایی که در این سال‎ها برگزار می‎شده است نیاز به تغییر و نگرش جدید دارد.

وی ادامه داد: جشنواره‌هایی که تا به امروز برگزار می‎شد شاید نتوانست نیاز هنرمندان و جامعه هنر دوست و فرهنگ دوست ایران اسلامی را پاسخ دهد.

امامی بیان کرد: به همین دلیل در تمام استان‌های کشور جشنواره‎های شعر به صورت استانی برگزار می‎شود و از امروز نیز در استان گلستان برگزاری این جشنواره کلید خواهد خورد.

ارائه 700 اثر در جشنواره شعر استانی گلستان

معاون فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان خاطرنشان کرد: در این جشنواره بالغ بر 700 اثر و 150 شاعر شرکت دارند و نخستین جشنواره شعر استانی در مدل جدید در استان برگزار خواهد شد.

امامی اعلام کرد: در این جشنواره جلسه نقد و بررسی اشعار از ساعت 15 الی 17 برگزار می‎شود و اجرای جشنواره نیز از ساعت 17 تا 20 به همراه شعرخوانی و معرفی برگزیدگان انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: علی‎اکبر میرجعفری و مهرنوش قربانعلی از میهمانان ویژه و شاعران برجسته از استان‎های همجوار هستند.

معاون فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان تصریح کرد: اختتامیه این جشنواره نیز هفتم اردیبهشت ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

امامی تاکید کرد: امیدواریم این مدل جدید در بخش‎های مختلف فرهنگی و هنری نیز اعمال شود تا شاهد رضایت بیش از پیش هنرمندان و هنردوستان باشیم.

وی در پایان با اشاره به شعار سال ابراز داشت: امسال می‌تواند یکی از سال‎های بسیار خوب و متفاوت در عرصه هنر و فرهنگ باشد و با پیاده کردن ایده‎های نو و موثر شاهد تحول خوب در این عرصه باشیم.

انتهای پیام/83004/س40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول