اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ارشد نظامی آجا در گلستان و مازندران:

ارتش جان فدای مردم است/استفاده از ظرفیت‎های بومی یک اصل در ارتش است

ارشد نظامی آجا در گلستان و مازندران با بیان اینکه ارتش همیشه جان فدای مردم خواهد بود گفت: استفاده از ظرفیت‎های بومی یک اصل در ارتش است.

ارتش جان فدای مردم است/استفاده از ظرفیت‎های بومی یک اصل در ارتش است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، منصور خمری صبح امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: نیروهای ارتش از بدنه جامعه جدا نیست و جزئی از بدنه جامعه است.

وی ادامه داد: تاثیرپذیری و تاثیرگذاری ما نیز از مجموعه ملت است و اگر قانونی مصوب و هدف‎گذاری می‎شود به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر مجموعه ارتش هم تاثیر می‎گذارد و ما هم به عنوان یک مجموعه در روند اقتصاد مقاومتی تلاش خواهیم کرد.

خمری بیان کرد: شعار ما در مجموعه‎های تحت امر این است که سعی کنیم بدون اعتبار آمادگی رزمی را به 85 درصد برسانیم و این یک شعار نیست بلکه به آن عمل کرده‎ایم.

در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش می‎کنیم

ارشد نظامی آجا در استان‎های گلستان و مازندران خاطرنشان کرد: در راستای اقتصاد مقاومتی تلاش‎های عملی و عملیاتی را انجام‎ داده‎‎ایم و این امر در بسیاری از یگان‎ها به صورت استفاده بهینه از دستگاه‎ها و امکانات به عرصه عمل رسیده است.

خمری اضافه کرد: برای مثال اگر عمر باطری خودرو 6 ماه است این باطری خودرو به نحوی استفاده و نگهداری شده که به 3 سال عمر افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر تجهیزاتی در ارتش و یگان‎های تحت امر قابل استفاده است که شاید در بیرون از محیط ارتش مورد استفاده قرار نگیرد و این مهم با استفاده از دانش، تحقیقات دانشگاهی و میدانی و استفاده از حداکثر ظرفیت‎های موجود در داخل کشور استفاده شده است.

خمری بیان کرد: یکی از بهترین پتانسیل‎های نیروهای نظامی به‎خصوص ارتش وجود سربازان تحصیل‎کرده‎ای است که برای گذراندن دوران خدمت مقدس سربازی در پادگان‎ها و یگان‎های نظامی خدمت می‎کنند و همین جوانان تحصیل‎کرده دانش و اطلاعات علمی دارند که با کمک آنها می‎توان بسیاری از امور ناممکن را ممکن ساخت.

ارتش پیشگام در مسائل مختلف

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 پیاده گرگان تصریح کرد: ارتش نیز همانند اقشار مختلف جامعه و همانند دستگاه‎های دیگر در بحث هدفمندی یارانه‎ها نقش‌آفرین خواهد بود و آنچه که مطابق با سیاست‎های نظام و مطابق با سلسله مراتب فرماندهی باشد و کوچکترین خدشه‎ای به مسائل رزمی وارد نکند پیشگام خواهیم بود.

خمری تاکید کرد: ارتش همیشه پیشگام است و خواهد بود و پیشگام بودن خود را در شرایط بحران به نمایش گذاشته است و در بسیاری از شرایط بحرانی نخستین نیرویی که در صحنه حاضر می‎شود ارتش است.

وی گفت: حتی در سال‎های گذشته که استان گلستان نیز با مشکل گاز و پخت نان روبرو شده بود، ارتش به دلیل تجهیز بودن نانوایی به چند سوخت مختلف پخت نان را انجام می‎داد و در بین مردم توزیع می‎کرد.

خمری در پایان ابراز داشت: ارتش در هر شرایطی جان فدای مردم است و هر کدام ما یک جسمی داریم که در راه رضای خدا تقدیم خواهیم کرد تا جامعه مسلمانان و ایرانیان در آرامش کامل باشند.

انتهای پیام/83004/س40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول