اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر قرارگاه جهاد اقتصادی بسیج محمدرسول‌الله ساری خبر داد

ارائه تسهیلات برای توسعه اشتغال در بخش گردشگری ساری

دبیر قرارگاه جهاد اقتصادی بسیج محمد رسول‌الله ساری از ارائه تسهیلات برای توسعه اشتغال در بخش گردشگری این شهرستان خبر داد.

ارائه تسهیلات برای توسعه اشتغال در بخش گردشگری ساری

بهرام لیالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری درباره اقدامات انجام شده در این قرارگاه برای توسعه کارآفرینی در شهرستان ساری اظهار کرد: برای همراهی کار آفرینان در مرکز استان پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه با بهره چهار درصد و عقود اسلامی با بهره 14.5 درصد در دستور کار است.

وی تصریح کرد: در سال‌جاری برنامه داریم که از فعالان حوزه تعمیرات خودرو و نیز متقاضیان تعمیرات تلفن همراه حمایت کنیم.

دبیر قرارگاه جهاد اقتصادی بسیج محمد رسول‌الله ساری خاطرنشان کرد: در برنامه حمایت از تولیدات کشاورزی نیز برنامه حمایتی در پرورش قارچ، مرغ، ماهی و نیز ایجاد استخر بتونی در دستور کار است.

این مسئول با اعلام اینکه که تلاش ما این است که تسهیلات پرداختی برای تولید و ایجاد اشتغال به کار‌گیری شود، خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات هم‌اندیشی این قرارگاه با حضور اساتید دانشگاه و کارآٰفرینان برتر در دستور کار قرار دارد.

لیالی به اقدامات انجام شده این سازمان در سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: بیش از چهار میلیارد تومان اعتبار در اختیار این قرارگاه قرار گرفته بود.

وی اضافه کرد: 2 میلیارد و 400 میلیون تومان از این اعتبار برای خوداشتغالی و بقیه برای بحث اقتصاد مقاومتی هزینه شده است.

دبیر قرارگاه جهاد اقتصادی بسیج محمد رسول‌الله ساری در ادامه از توسعه طرح‌های حمایتی این قرارگاه در سال‌جاری خبر داد و افزود: در طرح حمایتی سال جدید بنا داریم از فعالیت‌های گردشگری، شرکت ‌تعاونی‌ها و طرح‌های دانش‌بنیان حمایت کنیم.

لیالی اضافه کرد: پس از پرداخت تسهیلات بسیج سازندگی، شرکت نگار نصر و نیز شرکت فجرآفرینان بر روند اجرایی طرح‌ها نظارت می‌کنند تا انحرافی در تسهیلات به وجود نیامده باشد.

وی گفت: طرح‌هایی که نیاز به حمایت اولیه داشته باشند با بهره چهار درصد تسهیلات پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/86004/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول