اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

نماینده پارلمان اوکراین:

فدراتیوه شدن تنها راه جلوگیری از فروپاشی اوکراین است

نماینده پارلمان و نامزد پست ریاست‌ جمهوری اوکراین خواستار به تعویق افتادن زمان برگزاری انتخابات شد و فدراتیوه شدن اوکراین را تنها راه جلوگیری از فروپاشی این کشور دانست.

فدراتیوه شدن تنها راه جلوگیری از فروپاشی اوکراین است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری «ایتارتاس»، "الیگ تساریف" نماینده پارلمان و نامزد پست ریاست‌جمهوری اوکراین معتقد است که انتخابات ریاست‌جمهوری که قرار است در ماه مه برگزار شود، باید به فصل پاییز و به بعد از مشخص شدن وضعیت فدراتیوه شدن کشور و همچنین وضعیت زبان روسی  در قانون اساسی اوکراین، موکول شود.

وی در جمع خبرنگاران گفت: نزدیکترین زمانی که می‌توان برای برگزاری انتخابات تصور کرد، پاییز است. تا آن زمان باید در پارلمان اعلاء به رای گیری در مورد تغییر قانون اساسی پرداخت و تنها بعد از مشخص شدن وضعیت فدراتیوه شدن کشور و وضعیت زبان روسی به فکر برگزاری انتخابات بود.

تساریف از مردم مناطق شرق اوکراین خواست تا با یکدیگر متحد شده و درخواست‌های قانونی خود را به گوش رهبران کشور برسانند که به گفته وی، وظیفه دارند به آنها گوش داده و به مذاکره برای حل مشکلات بپردازند.

این سیاستمدار و نماینده پارلمان اوکراین روز یکشنبه نیز گفته بود که تنها از راه فدراتیوه شدن اوکراین می‌توان از فروپاشی کشور جلو گیری کرد. وی گفته بود: تا زمانی که رهبران اوکراین مذاکره مسالمت آمیز با مردم مناطق شرقی را آغاز نکنند، نظم و آرامش و رعایت قوانین به کشور بازنخواهد گشت.

انتهای پیام/آ.ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول