اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نویسندگان برجسته کشوری

آخرین پرده بیژن و منیژه در حوزه هنری قزوین رونمایی شد

مراسم رونمایی از کتاب «آخرین پرده بیژن و منیژه» اثر علی قانع با حضور نویسندگان برجسته کشوری در خانه حافظ حوزه هنری برگزار شد.

آخرین پرده بیژن و منیژه در حوزه هنری قزوین رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مراسم رونمایی کتاب «آخرین پرده بیژن و منیژه» اثر علی قانع صبح امروز با حضور نویسندگان برجسته کشوری در خانه حافظ حوزه هنری برگزار شد.

این برنامه به همت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان قزوین، با حضور نویسنده برجسته «محمد رضا بایرامی» و «حسن لطفی» نویسنده ارزشمند این استان برگزار شد.

«آخرین پرده بیژن و منیژه» با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، نخستین رمان تولید شده از سوی حوزه هنری استان قزوین است.

نویسنده رمان «آخرین پرده بیژن و منیژه» در این مراسم اظهار داشت: داستان بیژن و منیژه داستان عشق است و سعی کردم بیشتر به جنبه‌های انسانی و عاطفی بپردازم.

علی قانع افزود: در این رمان به داستان زندگی دو جوان در نخستین روزهای انقلاب پرداخته می‌شود که با یکدیگر ارتباط عاطفی دارند و این داستان تا سال‌های اخیر ادامه می‌یابد.

وی عنوان کرد: اگر بخواهیم با نسل جدید ارتباط برقرار کنیم باید با ادبیاتی که خوشایند آنها بوده و آن‌ها را جذب می‌کنند با آنها ارتباط برقرار کنیم.

این نویسنده تصریح کرد: با توجه به انفجار اطلاعاتی که در جامعه کنونی وجود دارد، نسل جوان نسلی روشن‌فکرتر هستند که برای برقراری ارتباط با آنها باید دقت بیشتری کرده و از ابزارهای روز دنیا بهره‌مند شد.

انتهای پیام/77010/ب20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول