اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با شهادت حضرت ام‌البنین(س)

همایش تکریم مادران و همسران شهدا در زرند برگزار شد

همایش تکریم مادران و همسران شهدا با حضور مسئولان و خانواده‌های شهدا در شهرستان زرند برگزار شد.

همایش تکریم مادران و همسران شهدا در زرند برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، همایش تکریم مادران و همسران شهدا یکشنبه شب با حضور حبیب‌الله خنجری فرماندار، جمعی از مسئولان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و همسران و مادران شهدا در شهرستان زرند برگزار شد.

عباس ایرانمنش از فرماندهان دوران دفاع مقدس در این همایش با تسلیت رحلت بانوی بزرگ اسلام، حضرت ام البنین (س) اظهار داشت: یکی از کمالات ارزشمند این بانو تربیت فرزندانی است که همه در دفاع از حریم ولایت و امامت جان خود را فدا کردند.

وی شهدا را والاترین و وفادارترین آحاد مردم به اسلام و انقلاب دانست و با اشاره به صبر و استقامت مادران و همسران آنها بیان داشت: مادران و همسران شهدا با الگوپذیری از آن حضرت به این مقام والا رسیدند. 

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند با قدردانی از حضور مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا در این همایش، پیرامون اهمیت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و الگوگیری از سیره زندگی آنان مطالبی بیان کرد.

علی عرب با اشاره به اینکه بزرگترین نعمت کشور ما داشتن استقلال، آزادی و اقتدار است، اظهار داشت: در این زمینه تکریم و بزرگداشت خانواده‌های شهدا یک وظیفه برای همه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/80022/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول