اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ‌وزیر نیرو عنوان کرد

اجرای 25 طرح ملی در کردستان

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو گفت: 25 طرح ملی در حوزه آب و برق در کردستان در حال انجام است که اجرا و بهره‌برداری کامل آن به توسعه استان شتاب خواهد داد.

اجرای 25 طرح ملی در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رضا انجمن‌شعاع شامگاه امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان که با حضور اعضای کمسیون عمران مجلس و برخی از مسئولان کشوری و استانی در سالن دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر 25 پروژه در بخش آب و برق در کردستان ‌در حال اجرا‌ست.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو تصریح کرد: تعدادی از این پروژه‌ها امروز مورد بازدید قرار گرفت و از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شدیم و قطعاً برای رفع این مشکلات برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌های لازم اتخاذ خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه همه این پروژه‌ها با توجه به رشد فیزیکی و همچنین اهمیتی که دارند می‌توانند در بحث جذب اعتبارات شرایط خوبی داشته باشند.

معاون وزیر نیرو با بیان اینکه خوشبختانه ظرفیت‌های خوبی در بحث قانون بودجه در سال‌جاری برای تامین اعتبار پروژه‌ها وجود دارد، بیان داشت: با توجه به اینکه لایحه بودجه در سال‌جاری به موقع به مجلس رسید و تصویب و ابلاغ شد شرایط امسال قطعاً در حوزه‌های مختلف نسبت به سال‌های گذشته مطلوب‌تر است.

انجمن‌شعاع با اشاره به نیاز 7 هزار میلیارد تومانی استان در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی گفت: بند 11 قانون بودجه ظرفیت خوبی برای تامین اعتبارات مورد نیاز استان‌ها در حوزه‌های مختلف است.

به گفته معاون وزیر نیرو، توجه به بحث اوراق مشارکتی و استفاده از این ظرفیت در استان نیز می‌تواند بستر تامین اعتبارات مورد نیاز برای اجرای پروژه‌ها را فراهم سازد.

وی از استان کردستان به عنوان استانی پیشتاز در بحث تولید انرژی برق نام برد و گفت: استان کردستان در حال حاضر دو برابر ظرفیت مصرف خود انرژی برق تولید می‌کند.

به گفته معاون وزیر نیرو، کردستان در زمینه تولید انرژی برق جزو استان‌های پیشرو بود و گام‌های بلندی را در این خصوص به ویژه طی سال‌های اخیر برداشته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان قطعا کردستان جزو اولویت‌های ما در پیگیری و رفع مشکلات در وزارت نیرو خواهد بود.

انتهای پیام/79002/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول