اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان کردستان:

عقب‌ماندگی کردستان نتیجه کم‌کاری دولت‌های گذشته است

رئیس مجمع نمایندگان کردستان گفت: عقب‌ماندگی کردستان نتیجه سهل‌انگاری و کم‌کاری دولت‌های گذشته است.

عقب‌ماندگی کردستان نتیجه کم‌کاری دولت‌های گذشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حامد قادرمرزی شامگاه امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان کردستان که با حضور اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در سالن دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: کردستان به دلیل داشتن در شرایط جغرافیایی خاص، در دهه اول انقلاب درگیر جنگ بود و مردم کردستان با افتخار در حال دفاع از میهن سرافراز بودند.

وی افزود: با توجه به شرایط سیاسی خاص در آن موقع، اجازه کار و توسعه در استان مهیا نشد و این مهم به نوبه خود یکی از دلایل عمده عدم توسعه‌یافتگی در این استان شد.

به گفته رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی، در زمان ریاست جمهوری احمدی‌نژاد، خاتمی و رفسنجانی خدمت ویژه‌ و عملا فعالیت خوبی برای استان صورت نگرفت و کردستان از لحاظ شاخصه توسعه تغییری نکرد.

وی با بیان اینکه عقب‌ماندگی کشور پیامد اصلی دولت‌های گذشته است، خاطرنشان کرد: اگر کار و فعالیت ویژه‌ای برای استان صورت نگیرد حرف‌ها فقط در حد شعار و سخنی اجرا نشده باقی خواهند ماند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس ضمن اشاره به فرهنگ غنی موجود در استان و صبر و تحمل کردستانی‌ها در قبال مشکلات، تصریح کرد: نباید سدی که هنوز کارهای عمرانی آن به اتمام نرسیده است افتتاح شود.

وی با بیان اینکه استان نیازمند حرکتی جهشی و خودجوش مسئولین برای توسعه بیش از پیش است، گفت: توجه و تحقق شعار امسال نیازمند عزم ملی و مشارکت همگانی است و باید تلاش خود را در راستای شعار سال پیش برد.

قادرمرزی در پایان خواستار توجه ویژه استاندار و مسئولین کردستان برای کوتاه‌ کردن لیست مشکلات کردستانی‌ها شد و خاطرنشان کرد: لازم است همه با هم برای توسعه استان کار ویژه‌ و بی‌نظیری انجام داده و رسالت‌های خود را در راستای توسعه بیش از پیش استان پیش ببریم.

انتهای پیام/‌79019/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول