اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی خرم‌آباد:

دولت می‌تواند روی مشارکت و تعامل سازنده‌ مردم حساب ویژه‌ای باز کند

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: مردم پای ثابت مشارکت در حرکت‌های مثبت اجتماعی هستند و دولت می‌تواند روی مشارکت و تعامل سازنده‌ آن‌ها حساب ویژه‌ای باز کند.

دولت می‌تواند روی مشارکت و تعامل سازنده‌ مردم حساب ویژه‌ای باز کند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسین سلاح‌ورزی صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: باید به سمتی برویم که خود مردم هم با دیدگاه‌های کلان، مسائل کشور را دنبال کنند و البته این اتفاق باید به گونه‌ای باشد که جامعه تأثیرات مثبت تصمیم‌گیری درست‌ را به صورت ملموس ببیند.

وی با اشاره به مشکلاتی که در سال‌های اخیر، تولید کشور با آن‌ها مواجه بوده، افزود: در آغاز اجرایی شدن هدفمندی یارانه‌ها، بحث حمایت از تولید هم دیده شد و بر اساس قانونی که تهیه گردید، قرار بر این بود که سهم تولید اختصاص یابد تا در این حوزه با مشکلی مواجه نشویم.

سلاح‌ورزی اظهار داشت: عملی نشدن این قانون باعث شد، بخش تولید و فعالان این حوزه با چالش‌ها و مشکلات فراوانی مواجه شوند و چرخ واحدهای بسیاری از حرکت بایستد که تبعات آن، هم در حوزه‌ تولید و هم اشتغال کشور مشهود و ملموس بوده و برطرف کردن آن‌ها هزینه‌هایی به مراتب بیشتر از هزینه‌های پیشگیری تحمیل می‌کند.

این فعال اقتصادی، اصلاح رویه‌های غلط گذشته را مهم دانست و گفت: تنها با پذیرش خطاهای گذشته می‌توان با نگرشی تازه به موضوع، بر چالش‌های حوزه‌ تولید و اشتغال غلبه کرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد با اشاره به اینکه همکاری با دولت می‌تواند سرآغاز مشارکت‌های مؤثر دیگری باشد، تصریح کرد: مردم ایران نشان داده‌اند، در صورتی که با صداقت با آن‌ها رفتار شود، پای ثابت مشارکت در حرکت‌های مثبت اجتماعی هستند و دولت می‌تواند روی مشارکت و تعامل سازنده‌ آن‌ها حساب ویژه‌ای باز کند.

انتهای پیام/2304/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول