اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالوس:

مدیران مدارس برای ارتقای کیفیت آموزش تلاش کنند

فرماندار چالوس گفت: مدیران مدارس برای ارتقای کیفیت آموزش تلاش کنند.

مدیران مدارس برای ارتقای کیفیت آموزش تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، محمد ناصر زندی امشب در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش چالوس در سال جدید، اظهار داشت: آموزش و پرورش جایگاه مهم در توسعه و پیشرفت کشور دارد.

وی بیان داشت: از آن‌ جایی‌ که دانش‌آموزان زمان زیادی از عمر خود را در مدرسه به سر می‌برند و از همکلاسی‌ها و به‌ویژه معلمان خود تربیت و آموزش می‌بینند، بنابراین شخصیت کودک و نوجوان در آموزش و پرورش شکل می‌گیرد.

زندی تصریح کرد: معلمان و مدیران رسالت سنگینی بر دوش دارند و می‌توان گفت رسالتشان به مراتب بیشتر از حتی خانواده‌ها است.

وی به گرامیداشت مقام شامخ معلمان تأکید کرد و افزود:حفظ شأنیت معلم بسیار مهم است وظیفه همه ما است تا برای قدردانی از این قشر تمام تلاش خود را به‌کار گیریم.

رئیس شورای آموزش و پرورش چالوس از تشکل ستاد گرامیداشت مقام معلمان در چالوس خبر داد و افزود: به‌دلیل نقش حساس و بی‌بدیل معلمان و ارج نهادن به فداکاری‌هاشان همه مسئولان اداری باید در این راستا گام بردارند و در این ستاد نهایت همکاری را داشته‌ باشند.

وی خاطرنشان کرد: هر مسئولی در هر مقامی دست آموخته و پرورش یافته معلمان است و با تلاش این افراد بود که توانست امروز به جایگاهی در جامعه دست یابد.

فرماندار چالوس تأکید کرد: باید ایمان داشته باشیم که اگر روز معلم را جشن می‌گیریم و یادی از آنان می‌کنیم در واقع روز زندگی و روز سازندگی را جشن گرفته‌ایم.

زندی در پایان یادآور شد: با توجه به آموزش و پرورش می‌توان مولفه‌های قدرت علمی را درک کرد و پیشرفت‌های حاضر در سایه پرداختن به موضوع آموزش و تکیه بر باورها و آرمان‌های ملی و معنوی بوده است.

انتهای پیام/86028/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول