اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای کرمانشاه مطرح کرد

ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی به‌جای مدرک‌گرایی برای ایجاد اشتغال

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را در ایجاد اشتغال و رونق اقتصاد موثر عنوان کرد و گفت: ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی به‌جای مدرک‌گرایی در ایجاد اشتغال موثر است.

ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی به‌جای مدرک‌گرایی برای ایجاد اشتغال

داوود ناصری‌امید امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: بهره‌مندی از تمام امکانات، تجهیزات و منابع مالی و سرمایه‌های انسانی و علمی در مسیر به حداکثر رساندن مشارکت آحاد جامعه در فعالیت‌های اقتصادی باید مورد توجه قرار بگیرد.

ناصری‌امید با تاکید بر ارائه حرفه‌های مهارتی مورد نیاز به جوانان براساس نیازسنجی هر منطقه، گفت: فرهنگ مهارت‌آموزی در شهرستان‌ها و روستاها باید ترویج یابد و مردم از اهمیت فراگیری آموزش‌های مهارتی و تأثیر آن در وضعیت معیشتی آگاه شوند.

وی تاکید کرد: مراکز فنی و حرفه‌ای باید پویا و فعال باشند و استفاده حداکثری از فضا، امکانات و تجهیزات و داده‌ها صورت بگیرد و فرصت‌ها و پتانسیل‌هایی که در شهرستان‌ها وجود دارد را مغتنم شمرد.

به گفته مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه، با هم‌فکری، تعامل، تدبیر و نوآوری می‌توان در مسیر بهبود و پیشرفت امور گام برداشت و مربیان باید توانمندی، کارآمدی، ایده‌ها و خلاقیت‌های خود را باور داشته باشند.

این مسئول تاکید کرد: بخش اساسی و اثربخش فعالیت‌های آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بر عهده مربیان است و کارگاه‌های مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای با رعایت اصول ایمنی و استانداردهای آموزشی باید بیشترین اثربخشی و خروجی را داشته باشند.

وی ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را در ایجاد اشتغال و رونق اقتصاد موثر عنوان کرد و گفت: ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی به‌جای مدرک‌گرایی در ایجاد اشتغال موثر است.

انتهای پیام/2700/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول