اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی نماینده مردم دشتستان در مجلس خبر داد

حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی در دشتستان برای بررسی وضعیت نخلداران

مسئول روابط عمومی نماینده مردم دشتستان در مجلس از حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی در دشتستان برای بررسی وضعیت نخلداران خبر داد.

حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی در دشتستان برای بررسی وضعیت نخلداران

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علی‌محمد جودی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دشتستان از شهرستان‌های بزرگ و مهم استان است و برای توسعه و پیشرفت این شهرستان باید از همه توان و ظرفیت موجود بهره ببریم.

وی افزود: رسیدگی به وضعیت نخلداران و بهبود بازار فروش خرمای مردم دشتستان از دغدغه‌های اساسی نماینده دشتستان و سایر مسئولان است.

مسئول روابط عمومی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی در دشتستان برای بررسی وضعیت نخلداران خبر داد و خاطرنشان کرد: مهندس صفایی معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل سازمان تعاونی روستایی کشور صبح روز سه شنبه (26فروردین ماه) به استان بوشهر سفر خواهد کرد.

جودی تصریح کرد: معاون وزیر به همراه هیئتی از مسئولان و کارشناسان، به منظور بررسی مشکلات نخلداران و وضعیت فروش و بازاریابی خرما در استان بوشهر و شهرستان دشتستان حضور خواهند یافت و از نزدیک به تصمیم‌گیری می‌پردازند.

وی اضافه کرد: همچنین در این سفر، نشست‌هایی با مسئولان استانی و شهرستانی و دیدارهایی با نمایندگان نخلداران و تشکل‌های کشاورزی به منظور بررسی موضوعات و ارائه راهکارهای لازم برگزار خواهد شد.

این مسئول گفت: این سفر به دعوت نماینده مردم دشتستان و پس از تذکرات کتبی و شفاهی وی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و به دستور وزیر جهادکشاورزی انجام گرفته است.

جودی بیان کرد: مسئله بهبود کیفیت خرما، احداث صنایع بسته‌بندی و تبدیلی، بازاریابی فروش و رسیدگی به مشکلات نخلداران و کشاورزان از دغدغه‌های اصلی نماینده مردم دشتستان است که بسیاری از موضوعات مربوط به آن تاکنون در نشست‌های کارگروه تخصصی کشاورزی دفتر نماینده دشتستان با حضور کارشناسان و نمایندگان کشاورزان بررسی شده است.

وی افزود: سطح وسیعی از اراضی شهرستان دشتستان را نخلستان‌ها فرا گرفته‌اند که رفع دغدغه‌های کشاورزان می‌تواند زمینه رونق تولید و اقتصاد و ایجاد اشتغال پایدار را فراهم آورد.

مسئول روابط عمومی نماینده مردم دشتستان در مجلس در پایان ابراز داشت: احداث سد دالکی یکی از مهم‌ترین پروژه‌های منطقه است که نخلستان‌های زیادی از آن منتفع خواهند شد و با پیگیری‌های مکرر و تخصیص اعتبارات در بودجه سال 93 کشور، عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

انتهای پیام/2452/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول