اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مسئول بسیج سازندگی کرمانشاه تشریح شد

اقدامات بسیج سازندگی برای محرومیت‌زدایی در کرمانشاه

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه اقدامات بسیج سازندگی برای محرومیت‌زدایی در استان کرمانشاه طی سال 92 را تشریح کرد.

اقدامات بسیج سازندگی برای محرومیت‌زدایی در کرمانشاه

  علی‌جان حبیبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: 3 هزار و 493 نفر اردو برای کمک به سازندگی، محرومیت‌زدایی و طرح‌های اقتصاد مقاومتی با عزیمت بسیجیان و جوانان به اردوهای جهادی چهار و هفت روزه در سال 92 انجام گرفت.

حبیبی از انجام 712 نفر اردو سه و هفت روزه در بخش محرومیت‌زدایی و با حضور بسیج طلاب، فرهنگیان و متخصصان بسیجی در نقاط محروم خبر داد.

وی میزان اردوهای یک‌روزه حلقه‌های صالحین برای کمک به سازندگی و محرومیت‌زدایی را 473 هزار و 640 نفر بیان کرد و افزود: 3 هزار و 855 نفر اردو با فعالیت دانش‌آموزان در عرصه‌های مرمت، بهسازی و بازسازی مدارس در قالب طرح هجرت انجام پذیرفت.

به گفته مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه، 3 هزار و 500 نفر و 7 هزار و 600 نفر اردو مشارکت با جهاد کشاورزی و شرکت جوانان در پروژه‌های کشاورزی و منابع طبیعی انجام شده است.

این مسئول به آموزش بیش از 35 هزار و 400 نفر از جوانان در بخش فنی و حرفه‌ای و هلال‌احمر اشاره کرد و متذکر شد: تیم پزشکی به روستاها و مناطق محروم اعزام و بیمارستان صحرایی در این مناطق دایر شد که اقداماتی همچون ویزیت رایگان نیازمندان در مراکز درمانی و مطب‌ها انجام پذیرفت.

حبیبی با بیان اینکه 204 تیم عمومی و تخصصی پزشکی به مناطق محروم اعزام شدند، بیان داشت: در خصوص آموزش افراد بی‌سواد و طرح نهضت سوادآموزی اقدامات خوبی صورت گرفت.

این مسئول از تکمیل و بازسازی 13 مسجد و احداث 6 مسجد در قالب پروژه‌های محرومیت‌زدایی خبر داد و ابراز داشت: یک غسالخانه نیز در این راستا احداث شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: پروژه فاضلاب‌کشی در مناطق محروم انجام شد و آب‌رسانی و احداث پل طرح هادی و راه دسترسی روستا نیز در این طرح به اجرا درآمد.

وی با تاکید بر اینکه هشت مورد احداث مساجد شهری و 12 مورد تعمیر و تکمیل مساجد روستایی در استان کرمانشاه شکل گرفت، یادآور شد: 333 مورد تعمیرات جزئی و اساسی مدارس و احداث و تکمیل یادمان شهدا در مناطق عملیاتی نیز اجرا شد.

حبیبی خاطرنشان کرد: دو مورد مرمت زیارتگاه‌های محلی و سه مورد تعمیرات منازل نیازمندان نیز در سال 92 در قالب پروژه‌های محرومیت‌زدایی رقم خورد.

این مسئول بند گابیونی، بند سنگی ملاتی، بند خشکه چین، دایک خاکی، استخر ذخیره آب، نهال‌کاری و آبیاری در قالب 14 پروژه در تمام شهرستان‌های استان کرمانشاه را از جمله اقدامات و عملکرد مدیریت کشاورزی و منابع طبیعی بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه در سال 92 بیان کرد.

انتهای پیام/2700/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول