اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

تامین بیمه سلامت ایرانیان از تاکیدات رهبری است

امام جمعه ایلام گفت: تامین بیمه سلامت ایرانیان از ابلاغیه‌ها و تاکیدات مقام معظم رهبری است.

تامین بیمه سلامت ایرانیان از تاکیدات رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، آیت‌الله محمد نقی لطفی عصر امروز در دیدار با مدیر و کارکنان بیمه سلامت استان ایلام اظهار داشت: تامین سلامت و بیمه ملت ایران از نیازهای اساسی بوده که باید در دستور کار مسئولان امر قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: اجرای بیمه سلامت ایرانیان از سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری بوده که سبب تحول در بخش بیمه مردم شده است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری امسال را به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری فرمودند که باید همه تلاش کنیم تا بیانات رهبری محقق و اجرایی شود.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی، تاکنون ایران اسلامی در بخش‌های مختلف از جمله علم و فناوری بر قله‌های افتخار و پیشرفت ایستاده است.

لطفی تصریح کرد: برخورداری قشرهای مختلف جامعه با سطح درآمدی متفاوت برای دستیابی به بیمه یکسان و یکپارچه از شاخص‌های عدالت اجتماعی در جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: مسئولان امر باید در راستای ارائه خدمات به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند.

مدیرکل بیمه سلامت ایرانیان استان ایلام نیز در این دیدار گزارشی از عملکرد این دستگاه اجرایی به سمع حاضران رساند و گفت: اجرایی شدن بیمه سلامت ایرانیان یکی از اولویت‌های کاری این دستگاه اجرایی است.

فالح کوهن اظهار داشت: این طرح در اردیبهشت ماه امسال به منظور ارائه خدمات مطلوب به مردم در استان ایلام اجرایی و محقق خواهد شد.

انتهای پیام/2246/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول