اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه استان سمنان:

سلامت و امنیت اولویت‏‌های مهم برنامه‌های سپاه است

جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: سلامت و امنیت دو اولویت مهم در برنامه‌های محوله یگان‌های سپاه است.

سلامت و امنیت اولویت‏‌های مهم برنامه‌های سپاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، اسحاق هراسانیان ظهر امروز در حاشیه بازدید از برنامه‌های ورزشی تیپ 12 قائم (عج)‌ سمنان عنوان کرد: امروز با رشد همه‏‌جانبه تجهیزات و امکانات باید از آمادگی جسمانی به عنوان یک مؤلفه مهم یاد کرد.

وی با اشاره به موضوع سلامت جسم افزود: پاسداشت نعمت سلامتی، حفاظت درست از آن است؛ باید از این امانت الهی آن‏چنان که درخور آن است، صیانت کرد و این امر جز با لحاظ کردن دقایقی برای ورزش به منظور شادابی بدن محقق نمی‌شود.

جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، سلامت و امنیت را دو نعمت پنهان خدا خواند که فقدان آنها ارزششان را عیان می‌کند.

هراسانیان بیان کرد: امروز یگان‏‌های سپاه اهتمام ویژه‌ای به امر آمادگی جسمانی دارند و امید آن می‌رود که جوانان این نسل از سپاه در کنار پرورش روحیه انقلابی به امر ورزش به شکل جدی دقت نظر داشته باشند.

امروز همچنین به مناسبت هفته سلامت، تست فشار خون و قند خون در سپاه ناحیه میامی انجام شد.

مدیر بهداری سپاه میامی گفت: در راستای اجرای برنامه‌های هفته سلامت در سپاه میامی، تست فشار خون و قند خون از کارکنان رسمی و وظیفه این ناحیه به عمل آمد.

محمدعلی سعدی افزود: هدف از اجرای این برنامه، سنجش سلامت کارکنان، شناسایی افراد بیمار و معرفی آنان به مراکز درمانی برای پیشگیری از پیشرفت بیماری و سیر مراحل درمانی است.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول