اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای آموزش و پرورش قزوین خبر داد

وجود 11 طرح آموزشی نیمه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تمام در ناحیه 2 قزوین

دبیر شورای آموزش و پرورش استان قزوین از وجود 11 طرح آموزشی نیمه‌تمام در ناحیه 2 قزوین خبر داد.

وجود 11 طرح آموزشی نیمه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تمام در ناحیه 2 قزوین

سالار قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص طرح‌های آموزشی نیمه‌تمام و زمین‌های مورد نیاز برای اجرای طرح‌های مورد نیاز آموزش و پرورش در مناطق گوناگون این استان اظهار کرد: بنا به اعلام اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس قزوین در حال حاضر 11 طرح آموزشی نیمه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تمام در ناحیه 2 آموزش و پرورش این استان وجود دارد.

وی افزود: با توجه به تراکم جمعیتی و افزایش تعداد دانش‌آموزان در نواحی پونک، ملاصدرا و همچنین محدوده شهرک ولایت و سورتک برای رفع کمبود فضای آموزشی در این مناطق، تعداد 12 قطعه زمین آموزشی برای احداث 12 واحد آموزشی با 200 کلاس درس مورد نیاز است.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: علاوه بر این با توجه به قدمت برخی مدارس شهری این ناحیه، مدارس یاد شده نیاز به تخریب و بازسازی یا مقاوم‌سازی دارند.

قاسمی عنوان کرد: هر یک از طرح‌های آموزشی نیمه‌تمام در این ناحیه بین 15 تا 97 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و در صورت تأمین اعتبارات مورد نیاز نسبت به انجام کارهای لازم برای اجرای تکمیل آن اقدام می‌شود.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه تکمیل طرح‌های یاد شده در مجموع نیازمند اعتباری افزون بر 113 میلیارد ریال است، تکمیل مدرسه خیری ناجی، مدرسه خیری ارمغان، مدرسه خیری یوسف زادگان، تکمیل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین، تکمیل مجموعه ورزشی گل‌ها، استخر راه‌آهن، دو باب مدرسه شینقر و سالن ورزشی بهشتیان را از جمله این طرح‌ها برشمرد.

وی بیان کرد: تکمیل نمازخانه خیری حاجی بهرامی، نمازخانه میرعماد و مدرسه خیری غنچه بخش دیگری از طرح‌های نیمه‌تمام ناحیه 2 را تشکیل می‌دهد.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: در ناحیه یک آموزش و پرورش قزوین و ناحیه البرز نیز طرح‌های نیمه‌تمامی وجود دارد که کامل کردن اجرای آن، حمایت مسئولان ارشد استانی را به ویژه در حوزه تأمین اعتبار می‌طلبد.

وی تعداد طرح‌های نیمه‌تمام در ناحیه یک را 17 مورد با اعتبار مورد نیاز 134 میلیارد ریال و تعداد طرح‌های ناحیه البرز را 10 مورد با 70 میلیارد و 300 میلیون ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/77011/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول