اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیین تجلیل از خادمان نوروزی مطرح شد

آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در زمره استان‌های برتر اسکان نوروزی

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در زمره استان‌های برتر اسکان نوروزی قرار گرفت.

آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در زمره استان‌های برتر اسکان نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، هادی زارع‌پور ظهر امروز در آیین تجلیل از خادمان نوروزی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مسئولان ارشد استانی و سایر دست‌اندرکاران خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی برگزار شد، با برشمردن مزایای حضور گردشگران و مسافران در این استان برای عبور از محرومیت و گام نهادن در راه توسعه یکی از راه‌های توسعه یافتگی را کمک به رشد صنعت گردشگری در این استان دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از آموزش و پرورش به عنوان یکی از دستگاه‌های اصلی در کمک به رشد صنعت گردشگری یاد کرد که با مهیا شدن زیرساخت‌های بیشتر، قابلیت کمک به رشد این صنعت در استان را خواهد داشت.

زارع‌پور در ادامه اظهارات خود از اختصاص 191 مدرسه با تعداد هزار و 470 کلاس درس برای اسکان مهمانان نوروزی گفت که امسال نسبت به سال‌های گذشته در ایجاد امکانات رفاهی برای گردشگران و مسافران اقدامات بهتری صورت گرفته بود.

وی ثبت‌نام اینترنتی برای رزرو مکان اسکان را شیوه‌ای خوب برای ایجاد نظم در اسکان دانست و گفت: امسال تکریم مهمانان نوروزی بیش از پیش در دستور کار قرار گرفته بود به نحوی که میزان رضایت‌مندی خوبی را شاهد بودیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان آماری در این خصوص گفت: از ابتدای شروع به کار ستاد اسکان تا پایان کار تعداد 235 هزار نفر روز اسکان داشتیم که نسبت به سال گذشته شاهد رشد 10 درصدی هستیم.

وی این استان را از نظر میزان رضایت‌مندی در زمره استان‌های برتر کشور دانست و گفت: همه این دستاوردها حاصل کار جمعی و برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف همکاران ما در آموزش و پرورش و همچنین در کمیته‌های مختلف ستاد تسهیلات سفر بود.

انتهای پیام/2571/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول