اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره آموزش و پرورش قوچان خبر داد

اسکان 2500 نفر طی تعطیلات نوروز در مدارس قوچان

مدیر اداره آموزش و پرورش قوچان گفت: در تعطیلات نوروزی 200 کلاس درس در قالب 20 آموزشگاه برای اسکان فرهنگیان و زائرین امام رضا (ع) در نظر گرفته شده بود که در مجموع 2 هزار و 500 نفر از میهمانان اسکان داده شدند.

اسکان 2500 نفر طی تعطیلات نوروز در مدارس قوچان

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، علیرضا حسن‌پور ظهر امروز در نشست خبری که در اتاق مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ستاد اسکان نوروزی قوچان پس از برگزاری جلسات و کارگروه‌های متفاوت با فراهم کردن مقدمات از 28 اسفندماه فعالیت خود را برای پذیرایی از میهمانان نوروزی آغاز کرده است.

وی با اشاره به این‌که همه مدارس قوچان با 600 اتاق برای اسکان میهمانان نوروزی در حالت آماده‌باش قرار داشتند، تصریح کرد: در طول تعطیلات نوروزی 200 کلاس درس در قالب 20 آموزشگاه برای اسکان فرهنگیان و زائرین امام رضا (ع) در نظر گرفته شده بود که در مجموع 2 هزار و 500 نفر از میهمانان اسکان یافتند.

حسن‌پور با یادآوری این‌که میزان پذیرش مسافرین نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است، افزود: در طول ایام نوروز حدود یک‌هزار بروشور که شامل کروکی ستاد اسکان و اطلاعاتی پیرامون شهرستان قوچان بوده در بین مسافرین توسط پایگاه‌های هلال‌احمر توزیع شده است.

وی اضافه کرد: در طول اسکان زائرین امام رضا (ع) در قوچان مدارک و اسنادی از میهمانان به جا مانده است که در اسرع وقت برای صاحبانشان ارسال خواهد شد.

مدیر اداره آموزش و پرورش قوچان با بیان این‌که 10 نفر در تعطیلات نوروز کار خدمات‌رسانی در ستاد اسکان را انجام می‌دادند، گفت: بهتر است ستاد اسکان فرهنگیان در استان خراسان رضوی به ستاد «اسکان مسافرین و زائرین حرم رضوی» تغییر نام داده تا با مدیریت و کسب تجربه در ایام تابستان در خدمت زائرین حرم امام رضا (ع) قرار داشته باشیم.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول